Skupi džem vojvotkinje od Saseksa porede sa hranom za bebe i kažu - "Užasan je"

Dugo očekivani džem Megan Markl razočarao je mnoge fanove, uprkos tome što se veoma brzo rasprodao. Namaz od maline koji košta 14 dolara (oko 1500 dinara), koji se prodaje preko njenog brenda As Ever, dobio je pomešane kritike, a neki kritičari su izrazili nezadovoljstvo ukusom i teksturom proizvoda.
Lansiranje džema najavljivano je mesecima, a fanovi su bili željni da probaju namaz od maline.
Međutim, uzbuđenje se brzo pretvorilo u razočaranje nakon što je nekoliko kritičara, uključujući i one iz Meganine omiljene publikacije, The Cut, kritikovalo džem zbog toga što je bio - razočaravajuć.
Kritičari govore o Meganinom džemu
U članku u kojem je učestvovalo 12 članova osoblja The Cut-a, recenzije su se kretale od mlakih do oštrih. Urednica rubrike „The Cut“ Ketrin Tompson opisala je džem kao "previše redak" i napomenula da se ne bi dobro mazio na tostu.
Emili Guld, autorka članaka, zamerila je teksturu džema, upoređujući ga sa "sluzavom hranom za bebe". EJ Dikson autorka u pomenutom magazinu se nije se ustezala, izjavljujući da je džem "loš", upoređujući ga sa šire dostupnim i mnogo jeftinijim brendovima poput Bon Maman i Smakers.
Dikson je takođe kritikovala njegov previše sladak ukus i nedostatak kvaliteta koji bi se očekivao od pravog džema.
Međutim, nisu svi bili kritični. Neki testeri, poput zamenice urednice Džen Ortiz, pohvalili su džem zbog njegove „tečne“ konzistencije i izrazili divljenje Meganinoj emisiji „S ljubavlju, Megan“, u kojoj je proizvod predstavljen.
Uprkos pomešanim kritikama, debi džema bio je deo šireg predstavljanja proizvoda, uključujući čajeve i cvetne mrvice, koje su se takođe brzo rasprodale. Ova brza rasprodaja izazvala je spekulacije o tome da li Megan možda koristi marketinšku strategiju ograničene dostupnosti kako bi stvorila osećaj ekskluzivnosti.
Lansiranje proizvoda "As Ever" usledilo je nakon uspeha njene serije na Netfliksu, koja je istakla njene kulinarske napore, ali pitanja o dugoročnom uspehu njenog brenda ostaju da vise u vazduhu.
Neki su izrazili sumnju u to da li proizvodi mogu da opravdaju očekivanja, a kraljevski komentator Fil Dampijer sugeriše da bi Netfliks možda želeo da nadoknadi svoju investiciju u Markline projekte.
Iako je džem možda promašio cilj za neke, jasno je da poduhvat Megan Markl u svetu kulinarskih proizvoda nastavlja da privlači pažnju - i, na bolje ili na gore, to je i dalje deo njene veće strategije za izgradnju ličnog brenda nakon što je postala deo kraljevske porodice.
Bonus video:
Stručnjak za govor tela o Megan i Hariju