Jedna od najlepših žena planete u novoj reklamnoj kampanji pojavljuje se u božanstvenoj žutoj haljini, ali fanovi kažu da jednostavno nema dovoljno Adrijane
Kada čujete za brend Victoria's Secret, vrlo je moguće da vam je prva asocijacija prizor Adrijane Lime kako hoda pistom u donjem vešu i sa džinovskim krilima, kao jedan od najpopularnijih "Viktorijin anđela".
Brazilska manekenka nosila je ovu titulu od 1999. do 2008. godine i od svih lepotica koje su nosile krila najduže je bila "anđeo".
Štaviše, 2017. proglašena je i "najvrednim anđelom".
Petnaest godina kasnije – ona se vratila!
Adrijana Lima je, naime, zaštitno lice kampanje za promociju novog parfema ove kuće, nazvanog Heavenly Eau de Parfum, a Brazilka se u reklami pojavljuje u lepršavoj žutoj haljini.
"Vraćanje korenima", "Za nju je vreme stalo", "Konačno, priroda se obnavlja", "Dobro su se setili", "Jedva čekam da je vidim na pisti", "Ovo je neverovatno"... komentarišu Adrijanini obožavaoci.
– Tako sam uzbuđena što ću ponovo raditi sa brendom Victoria's Secret, koji mi je uvek bio kao porodica. Biti lice ove kampanje i ovog parfema je vrlo posebno jer on nadopunjuje ženski sjaj. To i jeste simbol misije kuće Victoria's Secret – da slavi svaku ženu – poručila je ponosna manekenka.
– Bilo je neverovatno ponovo se naći na snimanju sa svima, proveli smo se sjajno dok smo se trudili da oživimo svoju poruku ovim vanvremenskim mirisom – kaže Adrijana Lima.
U pitanju je, inače, parfemska voda koja ima voćne i cvetne note, odnosno frezije, jasmina i lotosa.
Ipak, koliko god oduševljeni bili, fanovi veruju da lepota Adrijane Lime nije dovoljno iskorišćena u ovoj reklami.
Pored toga što je u dugačkoj haljini sa tilom, manekenka je često prekrivena ovim materijalom, a u jednom delu se pojavljuje u bade-mantilu, pa njeni fanovi veruju da je terbalo prikazati više Brazilke, koliko god senzualno izgledala ovako.
"Imaš Adrijanu Limu u reklami i ti je kriješ iza tila sve vreme?", "Volela bih da je Adrijana više u fokusu", "Ona se ne vidi", "Ovo nije Lima nego njen nagoveštaj", "Kakva propuštena prilika da je prikažu u punom sjaju"... komentarišu oni kojima nikad nije dosta slavne lepotice.