dopada li se vama?

13 sati kasnije, prodaja je skočila za 2.500 posto! Pevačica postavila trend koji ćete ili obožavati ili prezirati

0

Sve što Tejlor Svift dotakne pretvara se u zlato, a tako je i sa sitnicom koju je ponela na meču njenog dečka, pa je preko noći promenila život jednoj devojci koja ima mali beauty brend... i postavila trend koji ne prestaje da se širi.

Tejlor Svift sa svetlucavim pegama na utakmici
Tejlor Svift sa svetlucavim pegama na utakmicifoto: JON ROBICHAUD / UPI / Profimedia

Tejlor Svift nije strano da posegne za šljokicama kako bi upotpunila svoj look, a tokom turneje Eras ih je obilato koristila u više prilika. Sada je međutim, otišla korak dalje i postavila trend koji ide i van granica univerzuma njenih "sviftija".


Kantautorka je, naime, na utakmici Kanzas Čifsa, za koji igra njen dečko Travis Kelsi, i Nju Orleans Sejntsa u Misuriju nosila svetlucave pegice.


Iako je verovatno bila svesna da će privući pažnju, svakako nije očekivala ono što je usledilo: već sutradan prodaja brenda koji je odabrala je skočila 2.500 procenata!

 

Tejlor Svift sa svetlucavim pegama na utakmici
Tejlor Svift sa svetlucavim pegama na utakmicifoto: JON ROBICHAUD / UPI / Profimedia

U pitanju je mala firma po imenu Fazit, a pege od šljokica nazvane Gold Stardust Speckles koje je Tejlor Svift nosila koštaju 15,99 dolara. Koliko ovom brendu znači to što je najpopularnija pevačica sveta u ovom trenutku ponela njihov proizvod i histerija njenih fanova koja je usledila, govori i snimak na kom jedna od osnivačica plače od sreće.

Kad saznaš da Tejlor Svift nosi svetlucave pegice tvog brenda na utakmici Čifsa – napisala je Alijet Batelman uz snimak.

@aliettbutts POV youre a small business female founder and @Taylor Swift is wearing your brand @Fazit glitter freckles Im DYING #fazit #fazitbeauty #founder #taylorswift #chiefs #traviskelce ♬ original sound - Aliett

Potom je podelila i snimak na kom vidimo kako izgleda njen radni dan.


Ono kad Tejlor Svift pojača tvoj mali biznis preko noći i prodaja za 13 sati skoči za 2.500% – istakla je Alijet, koja sa svojim saradnicima radi prekovremeno ovih dana kako bi svi fanovi muzičke zvezde dobili svoje šljokice.

@aliettbutts Grateful to @Taylor Swift amplifying small female founded businesses and the @Fazit team 🫶✨ #taylorswift #fazitbeauty #fazit #erastour #smallbusiness #femalefounder #founder ♬ Bejeweled - Taylor Swift

Ona je otkrila da je prodaja ovih veštačkih pegica skočila zbog Tejlor Svift i pre nego što je pevačica i sama kupila proizvod.


Čak i pre nego što je Tejlor Svift ponela naše nalepnice, primetili smo ogroman skok u prodaji, naročito tokom Eras Tour u Evropi i dok su se ljudi spremali za severnoamerički deo turneje – objasnila je Alijet za Daily Mail.

 


Na društvenim mrežama već je očigledno koliko je ovaj trend uzeo maha, pa "sviftiji" i oni kojima se prosto dopada ovaj stil pokazuju svoje šljokičaste pege u raznim nijansama, dok neki umesto lepljenja šljokica crtaju svetlucave pege metalik ajlajnerima.

1 / 5 Foto: @sophdoeslife, TikTok

U svakom slučaju, mišljenja o ovom trendu su podeljena, pa dok neki kažu da je to savršen dodatak devojačkom stilu tokom sumorne jeseni, mnogi veruju da je previše detinjast i besmislen.

 

"Gospode Bože, fanovi ove žene moraju da odrastu", "Kako je ovo modni trend? Ovo sedmogodišnjakinje nose na rođendanima", "Mene je bilo sramota u njeno ime kad sam videla šta nosi, a onda je ova besmislica preplavila TikTok"... neki su od komentara, dok mnogi kažu da nam svima nam treba više šljokica u životu.

 

* Zabranjeno preuzimanje dela ili čitavog teksta i/ili foto/videa, bez navođenja i linkovanja izvora i autora, a u skladu sa odredbama WMG uslova korišćenja i Zakonom o javnom informisanju i medijima.

 

BONUS VIDEO

Biljana Tipsarević o modnim počecima

 

makonda-tracker