Iako je među novijim artiklima u ponudi ove modne kuće, naizgled obična tašnica već je rasprodata. Kada je vidite, biće vam jasno i zašto!
Pre nedelju dana, dizajnerka Anin Bing i njena modna kuća lansirali su kolekciju za zimu 2021/22, a njen glavni komad već je rasprodat! U pitanju je torbica čija cena iznosi 300 dolara i čije će kopije nesumnjivo uskoro preplaviti prodavnice high-street brendova. Instagramom već vlada — influenserke i trendeseterke potpuno su poludele za ovim aksesoarom.
Reč je o torbi nazvanoj Nico, koju krasi klasični dizajn koji nas podseća na kultne Šanelove torbe na preklop, a njen kaiš je kratak i napravljen od meke tkanine. Čitava torba i sam kaiš ukrašeni su vrlo efektnim pepito dezenom i spojem crno-krem boja, dok je kopča sićušna i zlatna.
Zahvaljujući printu, kakav je nekada davno bio rezervisan samo za aristokrate, ova torbica pruža dozu luksuza kompletnom modnom izdanju, osvežava ga i podiže na sasvim novi nivo.
Trendseterke obično nose Nico uz jednobojne kombinacije ili uz spojeve crnih, belih i braon komada, a nije retkost videti ovu torbu s kaputom ili blejzerom pepito dezena.
Ovaj komad je, kao i celokupna zimska kolekcija brenda Anine Bing, inspirisana stilom pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka, a Anin je na nedavnoj promociji svoje nove linije otkrila i kako je napravila torbu Nico.
Naime, ona je oduvek želela da nosi odeću koju ona sama potpisuje od glave do pete, ali pošto je veliki poštovalac vintidž stila morala je kombinuje s torbama brendova Chanel i Hermes. Zato je odlučila da se posluži njihovim ključnim motivima i napravi sopstveni model, na koji će biti ponosna kako kao kreator tako i kao još jedna od žena koje će ga nositi.