Nakon poslednjeg reklamnog spota, koji je urađen u proleće 2010, ova modna kompanija čije je sedište u Braunšvajgu u Nemačkoj, predstavila je 3. maja najnoviji reklamni spot pod nazivom “The Dress” iz serijala Dress for the Moment, što je inače i slogan ove modne kuće.
Ideja za ovaj reklamni spot potekla je iz same kompanije New Yorker, a sniman je u saradnji sa filmskom produkcijskom kućom Twinfilm, u prelepom španskom gradu Tudela, koji se nalazi u blizini Saragose. Reditelji su britanci Džo Tener i Mark Hauard koji rade pod zajedničkim imenom US. Oni su poznati po brojnim duhovitim reklamama, a kako Dress for the Moment reklame karakteriše crni humor, sjajno su se uklopili u priču koja je rezultirala odličnom reklamom. Muziku su radili Tobi Andersen i Endi Kejn.
- Ovo je zaista sjajan video koji u potpunosti dočarava naš slogan Dress for the moment – veoma je kreativan i ima u sebi crnog humora. Imali smo odličan tim koji je na pravi način implementirao naš korporativni jezik u ovaj video i veoma smo srećni zbog toga - izjavio je Folker Pucman, direktor marketinga kompanije New Yorker.
Reklamni spot prikazuje se od 3. maja u 28 zemalja širom Evrope, uključujući i Srbiju.
Sa 850 lokacija u 32 zemlje, New Yorker je jedna od vodećih kompanija u Evropi kada je u pitanju moda za mlade, pružajući svojoj ciljnoj grupi – ljudima od 12 do 39 godina - modernu garderobu po pristupačnim cenama. Asortiman obuhvata sledeće brendove: Fishbone, Fishbone sister (sportska i urbana garderoba), Amisu (ženska visoka moda), Smog (moderna i neformalna garderoba za muškarce) i Censored (donji veš i kupaći kostimi).
Pogledajte najnovi spot iz serijala Dress for The Moment kompanije New Yorker: