decenije prolaze, one dominiraju!

Njihova vrednost iz godine u godinu RASTE: 6 večno stajliš torbi za koje VREDI odvojiti novac

Ako ne verujete mišljenjima modnih stručnjaka i influenserki, verujte brojkama ― ove tašne su nenadmašne

foto: Creative Lab / Shutterstock.com

Tzv. investiciona kupovina sve je zastupljeniji izraz kad se priča o modi i podrazumeva kupovinu komada koji se smatraju bezvremenskim i isplativim.

 

Verovatnoća da ćete jednog dana prodati ove predmete za cenu veću od one po kojoj ste ih kupili, odnosno da ćete na njima zaraditi je, međutim, niska ― iako se obično misli na vrlo skupocene komade i modne klasike. Ipak, verovali ili ne, postoje i predmeti čija vrednost raste, pre svega jer su rariteti do kojih mogu da dođu samo odabrani, poput Hermes Birkin tašni za koje postoje liste čekanja.


Kako ističu predstavnici web stranice Open for Vintage, koja je specijalizovana za preprodaju brendirane odeće i aksesoara, dizajneri sve češće istražuju modne arhive u potrazi za inspiracijom, što je rezultiralo stalnim povratkom trenda nošenja vintidž stvari.

 


A koje su to torbe? Pa, recimo da se nećete previše iznenaditi...

 

  • Louis Vuitton


Prošle godine, čak 35 odsto od ukupne prodaje sajta Open for Vintage činile su torbe s potpisom brenda Louis Vuitton, a najpopularnije su stare tašne na kojima je istaknut prepoznatljvii monogram, a konkretno omiljeni model je Pochette.

  • Dior


Prošle godine, francuski brend Dior predstavio je novu verziju čuvene torbe s oblique dezenom, nakon čega su pravi bum doživele i vintage tašne, popularne pre nekoliko decenija.

 


Prada


Male retro torbe glavni su hit proteklih sezona, pa ne čudi što je Pradina tašnica Nylon veoma popularna ― stranica Vestiaire Collective navodi da je potražnja za njom porasla za 150 procenata!

 


Chanel


Klasik nad klasicima, torbe modne kuće Chanel koje se ne prodaju spaljuju se, zbog čega je ogromna čast i zadovoljstvo doći do neke stare verzije. Zato vlasnici ovih tašni prodaju svoje vintage aksesoare znajući da mogu odlično da zarade.

 


Gucci


Alesandro Mikele, italijanski modni dizajner i kreativni direktor kuće Gucci, udahnuo je novi život torbama ovog brenda, a mnoge je novim varijantama podsetio na klasične aksesoare, na prvom mestu Jackie, za kojom vlada prava pomama proteklih meseci.

 


Hermes


Ne morate da znate mnogo o modi da biste znali za ovu tašnu ― Hermes Birkin je kraljica aksesoara, potraga za modelom Birkin 25 je u odnosu na prošlu godinu "skočila" za neverovatnih 185 odsto.