Žao nam je, Ana Vintur!

Bilo koji drugi način je POGREŠAN: Logotipi i monogrami OSTAJU u trendu, ali SAMO ako ih nosite baš ovako

Oni ne mrdaju nikud! Na veliku žalost izvršne urednice magazina Vogue Ane Vintur, logotipi popularnih brendova neće izostati i ni ove sezone, ali postoji jedno veoma važno pravilo za njihovo nošenje

foto: Instagram

Logotipi i monogrami nisu umeren način da se ukaže na to koji brend potpisuje određeni komad, ali su svakako veoma popularan! Proteklih sezona stekao se utisak da što je logo veći to je odevni predmet popularniji, ali sada se tendencije menjaju.


Kako je i sama Ana Vintur nedavno priznala, ova moda definitivno nije po njenom ukusu budući da preferira odeću bez napadnih obeležja brendova, a reč je o vrlo ekonomičnom načinu razmišljanja jer će logotipi i monogrami u nekom trenutku prestati da budu takav hit, a odeća i aksesoari ― ostaju.

 


Srećom, modni znalci tvrde da je sada najbolji način da nose logotipi i monogrami poznatih modnih kuća ― suptilnost! Kako oni ne bi bili napadni i neukusni, odlična ideja je da stapaju s autfitom, budu polupokriveni i sl, a najbolji primer su crno-bele lagane letnje pantalone srpske influenserke Tamare Kalinić. Reč je o modelu marke Chanel koji je ukrašen prepoznatljivim simbolom, ali on je poluskriven i kao da viri iz efektnog dezena.

 


Influenserka Aleksandra Lep pronašla je još interesantniji i suptilniji način da nosi prepoznaltjive logotipe: u vidu aksesoara za kosu! Ona bira šnale s natpisima čuvenih brendova, čime daje dašak glamura zbog izgledu, pa smo je tako videli sa Chanel ukrasom...

 


... Gucci ukrasom...

 


... a tu je i jedan vrlo nenapadan i upečatljiv Chanel broš!

 


Dakle, bez preterivanja i samo umereno i vaš stil će odisati luksuzom, ali na vrlo umeren način.