anketa

Influenserke ih OBOŽAVAJU, u Srbiji su HIT: Modni komadi koje Ana Vintur želi da ZAUVEK oteramo iz mode

0

Imate li nešto ovako u svom ormanu?

foto: sairamacleod / Shutterstock.com
foto: sairamacleod / Shutterstock.com

Izvršna urednica čuvenog magazina Vogue Ana Vintur strah je i trepet svetske mode, žena koja aminuje nove trendove, tera one koji joj se ne dopadaju i svetske trendseterke i dizajneri smatraju je jednim od najvećih autoriteta u svetu mode.


Ipak, ona u poslednje vreme sve češće izlazi iz svoje uloge čelične dame i bira da se približi obožavaocima i modnim poštovaocima, pa putem YouTube kanala lista Vogue odgovara na najinteresantnija pitanja o modi i neretko otkriva svoj stav o trendovima koji su zavladali iako joj se ne dopadaju.

1 / 15 Foto: Profimedia


Jedan od takvih je ― "logomanija", odnosno potreba brendova da na odeću stavljaju vrlo vidljive logotipe i monograme!


Ana Vintur je pre nekoliko godina pohvalila modne kuće Loewe i Celine jer su birali diskretnije načine da stave svoje pečat na odevne komade, ali su i oni podlegli pritisku tržišta, pa su sad majice Celine ultrapopularne baš to zbog ogromnog natpisa na prednjoj strani. Neki od najpoznatijih slučajeva su Burberry, koji ima predmete poput maksi-haljina koje su u potpunosti prekrivene prepoznatljvim monogramom, potom Louis Vuitton sa svojim LV u milion primerama po celoj torbi, ogromno isprepleteno GG modne kući Gucci koje krasi torbe, čuveno Balensijagino B koje visi s minijaturnih torbi itd.

1 / 8 Foto: Profimedia


Kako ističe Ana Vintur, ona preferira odeću bez napadnih obeležja brendova, a reč je o vrlo ekonomičnom načinu razmišljanja jer će logotipi i monogrami u nekom trenutku prestati da budu takav hit, a odeća i aksesoari ― ostaju.

makonda-tracker