Proteklih godina, poslodavci često pretražuju kandidate za posao na društvenim mrežama kako bi stekli bolji uvid u to o kakvoj je osobi reč, a mnogi čak izričito traže link ka profilu
Svako od nas na svojim profilima na društvenim mrežama, naročito napomalo zaboravljenom Fejsbuku koji krije mnogo "tagovanih" fotografija iz studentskih ili srednjškolskih dana, ima makar jednu objavu koje bi se danas postideo.
Ipak, to više nije samo razlog da pocrvenimo — neadekvatno ponašanje na društvenim mrežama moglo bi učiniti da izgubimo u trci za neki posao ili čak ostanemo bez trenutnog zaposlenja!
Regionalna direktorka engleske kompanije Hays Eliza Kirkbi odlučila je da podeli najčešće greške koje eventualnog poslodavca odbijaju od korisnika mreža.
Neprikladan sadržaj
Kako Kirkbijeva ističe, vrlo je važno izbegavati bilo šta što bi se moglo smatrati spornim ili uvredljivim, što podrazumeva seksističke, rasističke, homofobne i pornografske sadržaje.
Prečesto objavljivanje
Iako je nekad teško odoleti želji da podelite sa svojim pratiocima lepu šoljicu kafe ili selfi nastao u pauzi za ručak, obratite pažnju i na to koliko često delite objave na društvenim mrežama. Ukoliko prečesto to činite, eventualni poslodavac mogao bi da pomisli da previše vremena provodite baveći se svojim profilom i to može biti distrakcija na ravnom mestu.
Ne tako sjajna istina
Nikad (ali nikad!) ne lažite u svojoj biografiji — prvo što će poslodavac proveriti na vašem profilu jeste poklapa li se ono što vidi u objavama s onim što stoji u vašem CV-u ili profilu na mreži LinkedIn.