icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

posvetite se sebi

OSEĆATE SE ISCRPLJENO I UMORNO NAKON RADNOG DANA? Ovi trikovi će vam pomoći da "napunite baterije"!

Podeli:

Sve je stvar motivacije i osvešćenosti, te prihvatite promene.

foto: Shutterstock
foto: Shutterstock

Koliko god se trudili da balansiramo između karijere i privatnog života, neretko se dešava da prekovremeni rad, mnogobrojne obaveze i problemi, uzrokuju napetost, anksioznost i umor.

 

Na ove načine možete rešiti tegobe. 

 

1. Posmatrajte svet oko sebe

 

Provedite malo vremena gledajući svet kroz svoj prozor uz šolju kafe ili čaja. To može imati terapeutski učinak. Dok gledate kroz prozor možete sanjariti o budućim putovanjima ili novim aktivnostima.

 

2. Budite kreativni

 

Usmeravanje kreativne energije omogućiće vam da zadržite pažnju, budete prisutniji i manje razmišljate o svim stvarima koje mogu poći po zlu na poslu. Pravljenje nečega što je živopisno, vezano za muziku ili pozorište takođe može biti korisna promena ritma u monotonim danima.

Ne morate krenuti u stvaranje remek-dela, ali krenite sa nečim što ste hteli već dugo. Sada je najbolje vreme da iskoristite blagodeti kreativnog mentalnog odmora.

 

3. Vežbajte

 

Kretanje pokreće hemijsku reakciju koja dovodi do osećaja zadovoljstva i obnovljene energije. Bez obzira želite li da radite jači trening ili samo da hodate, vežbanje u nekom od ovih oblika, oslobodiće vas napetosti i stresa i veća je verovatnost da ćete vratiti pozitivan duh i um.

 

4. Ako imate automobil, iskoristite ga

 

Nakon posebno iscrpljujućeg dana, vaš automobil može biti izvor predaha. Vozite se do mirnog područja u prirodi kako biste udahnuli svež miris drveća, vode ili planine. Za dodatno opuštanje možete pustiti vašu omiljenu umirujuću muziku i voziti se omiljenim ulicama ili istraživati grad.

 

posao, poslovna žena, Meditacija
foto: Shutterstock

5. Završite svaki radni dan kratkom meditacijom

 

Nakon što isključite kompjuter, odvojite nekoliko minuta za meditaciju. Čitajte u mirnom prostoru, iznesite svoje misli i osećaje u pisanom obliku, bez potrebe da ih opravdavate drugima. Ili jednostavno sedite i ne radite apsolutno ništa.

 

6. Isključite se iz onlajn sveta

 

Ovo je slučaj posebno za introverte koji mogu preterati i nakon radnog vremena i dalje ostati onlajn. Oni više vole da komuniciraju putem Interneta i preko tekstualnih poruka nego uživo, pa je moguće da kada završe sa poslom svoju komunikaciju samo nastave onlajn. Poželjno je da nakon radnog vremena isključite računar i mobilni, barem do večere jer ćete se tako više opustiti i odmoriti.

 

Rad može biti energičan i moćan način za introverte da izraze svoje talente i prikažu veštine. Ali ne smete dopustiti da vam hrpa video sastanaka i video poziva sa kolegama oduzme energiju. Tako ćete propustiti fascinantne stvari koje život nudi, čak i uprkos pandemiji.

 

 

 

Inicijalizacija u toku...