icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

bitni saveti

BLIŽI VAM SE ČETRDESETI ROĐENDAN? Nutricionista otkriva na koji način održati VITKU liniju pored usporenog metabolizma!

Podeli:

Dok smo u dvadesetim ne razmišljamo o kalorijama, ishrani, zdravlju, ali nas to kasnije može stići i uticati na hormone.

foto: Profimedia
foto: Profimedia

Nakon tridesete godine kod mnogobrojnih žena se usporava metabolizam, a kao posledica javljaju su suvišni kilogrami, kojih je vrlo teško rešiti se. Kako bi brzo povratile liniju, dame se podvrgavaju rigoroznim dijetama i intenzivno vežbaju.

 

Nutricionista Eleni Kalen, ovaj pristup ne samo da ne doprinosi gubitku težine, već šteti zdravlju. Kalenova čvrsto veruje da ukoliko želimo da oslabimo i zadržimo liniju, prvo treba da preispitamo svoje navike u ishrani.

 

"Do 40. godine hormoni se menjaju, a telu nije potrebno toliko energije kao ranije. Unošenjem iste količine kalorija, žena rizikuje da se ugoji. Uvedite više povrća, voća, žitarica i drugih složenih ugljenih hidrata u ishranu" - savetuje nutricionista

 

ishrana, dijeta
foto: Shutterstock

Bitno je obezbediti telu najmanje sedam sati sna okom noći, šetati na svežem vazduhu i piti dovoljno vode koja uklanja toksina.

 

"Ne gladujte. Kada gladujemo, izlažemo telo stresu. Tada ono skladišti kalorije, umesto da ih sagoreva. Rigotrozne dijete i gladovanje dovode do poremećaja u ishrani".

 

 

 

 

.

Inicijalizacija u toku...