icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

jednostavno

Probajte već sutra ovaj trik za mršavljenje: Nakon bogatog doručka obavezno uradite OVO

Podeli:

  • 1

Nije uopšte teško, a koristiće vam.

to vam treba?
to vam treba?foto: Profimedia

Za svaku osobu postoje različiti procesi i planovi mršavljenja, ali stručnjaci ističu da ovaj trik za doručak topi salo kod svake osobe, piše Lepa & srećna.

 

Ako želite da skinete višak kilograma, nikako nemojte da preskačete doručak. Istraživanja pokazuju da većina ljudi može lako da skine 13 kg ako izabere pravu vrstu hrane za doručak. Stručnjaci ističu da vaš doručak treba da bude bogat proteinima (sir, jaja, jogurt, orašasti plodovi) i vlaknima (ovsene pahuljice, hleb od celog zrna pšenice, žitarice). Ovakav doručak daće vam energiju, a ubrzaće metabolizam.

 

Savetuje se da za doručak unesete maksimalno 250 do 300 kalorija, a najbolji trik za mršavljenje je da prvo doručkujete, a zatim vežbate. Na ovaj način sačuvaćete u telu samo važne materije iz doručka, a sagorećete ugljene hidrate. Kao odličan doručak za skidanje kilograma preporučuju se jaja, najbolje kuvana, i ovsena kaša. Nećete pogrešiti ako u kašu dodate bananu koja je prava energetska bomba i malo orašastih plodova. Rezultati neće biti vidljivi ukoliko ne vežbate i ako u toku dana ne pazite na količinu hrane i izbor namirnica koje jedete.

 

Zoi Grinslejd (40) iz Engleske toliko se ugojila da nije mogla da se popne uz stepenice, a evo kako je uspela da sa 130 kg smrša na 70 kg.

 

Zbog viška kilograma Zoi je izgubila samopouzdanje i bila je nesrećna, a utehu je pronalazila u hrani što je uzrokovalo dodatno gomilanje kilograma. Nakon što je shvatila da joj gojaznost ozbiljno ugrožava fizičko i mentalno zdravlje odlučila je da smrša. Umesto nezdravog doručka, kao prvi obrok počela je da jede ovsenu kašu sa bobičastim voćem. Visokokalorični ručak zamenila je sa dijetalnom salatom od kuvanih jaja i jogurtom, dok je za večeru jela belo pileće meso, povrće i sladak krompir (batat).

 

Zoi je naučila kako da savlada negativna osećanja bez traženja utehe u kaloričnoj hrani, a kaže da je tajna odlične dijete u tome da masnu hranu i hranu punu šećera zamenite ukusnom i zdravom hranom. Tako ćete brzo gubiti višak kilograma, a nećete osećati glad. Možete već sutra da probate!

 

 

Inicijalizacija u toku...