Bata potom prelazi u Beograd gde osniva Korni grupu, koja je 1974. predstavljala tadašnju SFRJ na Pesmi Evrovizije s kompozicijom „Moja generacija“. Kornelije Kovač napisao je brojne hitove i za zvezde domaće pop scene – Zdravka Čolića, Oliveru Katarinu, Biseru Veletanlić, Nedu Ukraden, Mikija Jevremovića… Brojne Kovačeve kompozicije, ostavile su neizbrisiv trag, a neke od njih snimljene su u više verzija i otpevane na stranim jezicima.
Osim pesama rock i zabavnog karaktera, pisao je muziku za pozorište, filmove i televiziju, kojoj je posvećen ovaj dvostruki CD, objavljen čak dugih 35 godina nakon pojave prvog albuma filmske muzike Kornelija Kovača („Iz drugog filma“, 1982.).
Kompilaciju, koju je birao autor lično, otvara kompozicija „Plava žena u kupeu voza“, iz filma „Bez“ (1972.) reditelja Miše Radivojevića, koja je ujedno i najranija od svih kompozicija, predstavljenih na izdanju. U filmskom segmentu, na izdanju se nalaze teme iz filmova „Una“ (1984.), „Tamo i natrag“ (1978.), „Montenegro“ (1984.), „Halo, Taxi“ (1983.) i drugih. Od pozorišnih predstava, zastupljene su „Laža i paralaža“ (2006.), „Romeo i Julija“ (2005.), „Ko se boji Virdžinije Vulf?“ (2006.) i druge, a televizijski opus najzastupljeniji je na ovom izdanju, s čak 11 tema iz „Cvata lipe na Balkanu“ (2011.).
Izdanjem se protežu tri decenije, ravnomerno zastupljenih instrumentalnih i vokalnih kompozicija, s blagim naglaskom na vokalne, jer je rad s vokalnim solistima upravo ono što je obeležilo Kornelijevu karijeru. Među njima se tako ističu Zana Nimani (u „Uvodna i odjavna špica“ iz filma „Halo, Taxi“), glumica Mia Begović u kompoziciji „Kad se pije“ iz predstave „Ko se boji Virdžinije Vulf?“, kao i Kornelijeve kćeri, Kristina i Aleksanda Kovač („Zlatna jabuka i devet paunica“, 1987.).
Teme zastupljene na ovoj kompilaciji odabrane su tako da funkcionišu i izvan svojih domicila, da izazovu reakciju i slušanjem bez gledanja filmova ili predstava, za koje su snimljene, što svedoči o kompozitorskoj veličini i dosegu Kornelija Kovača.
Album „Ovozemaljski raj“ likovno je opremio akademski slikar-grafičar Miodrag „Bata“ Knežević, čiji dizajn ukrašava i album „Not an Ordinary Life“ Korni Grupe, objavljen pod nazivom „Kornelyans“ daleke 1974. godine. Knjižicu s informacijama o izvođačima i autorima, dodatno je obogatio popratni tekst filmskog kritičara Željka Luketića, koji je filmsku, pozorišnu i televizijsku muziku Bate Kovača, studiozno stavio u kontekst ostatka Kornelijeve karijere.