Novi gradski pozorišni festival Teatar u tvrđavi, organizovan prvi put ove godine, završen je proglašenjem laureata - nagrada Mlada nada dodeljena je Nikoli Rakiću, najbolja predstava je Devetstopetnaesta - tragedija jednog naroda, dok je po oceni publike, najbolje glumačko ostvarenje pokazao Dejan Tončić.
Predstave je ocenjivao stručni žiri u sastavu: Nada Blam, dramski umetnik, dr Iva Draškić-Vićanović, filozof, estetičar, profesor na Filološkom fakultetu u Beogradu i Branko Janković, dramski umetnik.
U zvaničnoj festivalskoj konkurenciji bilo je pet predstava - Park, u izvođenju Teatra Maska Bukurešt - (Rumunija), Postmoderni kabare dobrog vojnika Švejka, u izvođenju Šabačkog pozorišta, Lepotica Linejna, koprodukcija ART TEMA Beograd i Kruševačko pozorište, Mala u izvođenju Narodnog pozorišta Niš i Devetstopetnaesta – tragedija jednog naroda, u koprodukciji Kruševačkog pozorišta, Narodnog pozorišta Niš i Centra za kulturu Vuk Karadžić Loznica.
Moto festivala, Kretanje, odnosio se na umetničko i civilizacijsko iskustvo koje podrazumeva hod kroz vreme, epohe, žanrove, pozorišne forme i različita stilska obeležja.
Pored toga što se fenomen kretanja i promene kao društveni, kulturni, istorijski, egzistencijalni fenomen u bogatstvu svojih značenja uzima u obzir kao ujedinjujući činilac u koncepciji festivala, moto Kretanje govori i o fleksibilnosti i otvorenosti prema raznim vidovima pozorišnog života i scenskog stvaralaštva. U pogledu sadržaja, Teatar u tvrđavi je značajnim delom bio orijentisan na obeležavanje stogodišnjice Prvog svetskog rata.
Nagrade su uručene poslednje festivalske večeri, kada je u duhu dostojanstvenog obeležavanja stogodišnjice Velikog rata, održan koncert Kreće se lađa francuska.
Pod dirigentskom palicom Vojkana Borisavljevića, nastupio je Umetnički ansambl Ministarstva odbrane Stanislav Binički sa gostima: AKUD Lola, Merima Njegomir, Bilja Krstić, Dragoljub Bajić, a sa publikom su direktno komunicirali Nebojša Dugalić i Marija Jovanović.