Snimak sa nastupa postao je viralan veoma brzo i za samo nekoliko sati dobio je ogroman broj pregleda
Pop zvezda Paula Ribo Gonzalez, poznatija kao Rigoberta Bandini, postala je viralna na društvenim mrežama nakon što je tokom jednog nastupa skinula grudnjak i bacila ga publici, nastavljajući da peva i pleše kao da se ništa nije dogodilo.
Ovaj kontroverzan i osnažujući trenutak zabeležen je dok je izvodila pesmu “Ay mamá”, sa kojom je 2022. godine učestvovala na Benidorm Festu u izboru za Pesmu Evrovizije.
Iako nije pobedila, pesma je postala pravi feministički himan, a često tokom izvođenja Bandini publici pokazuje grudi kao deo performansa.
Paula Ribó González rođena je 30. aprila 1990. godine u Sant Gervasiju, u Barseloni. Danas ima 35 godina.
Još kao dete, sa sedam godina, započela je karijeru kao glumica za sinhronizaciju—bila je glas za likove poput Čaću iz serije Caillou, Šišira u Spirited Away, Anu u Frozen, kao i mnoge televizijske i filmske junakinje.
Nakon školovanja na Institut del Teatre u Barseloni, osnovala je grupu The Mamzelles i izdala dva albuma (2012, 2014), a paralelno je pisala, režirala i igrala u pozorišnim predstavama.
Solo karijera kao Rigoberta Bandini (od 2019)
Njeni prvi singlovi, poput „Too Many Drugs“ i „In Spain We Call It Soledad“ (2020), postali su virali i katapultirali je u vrh španske pop scene.
Debi album “La Emperatriz” objavljen je u oktobru 2022. godine, simbolično nazvan po tarot karti Imperatice, koja dominira umetničkim identitetom pesme Ay mamá.
Da li je Rigoberta ranije pokazivala više nego što je potrebno?
Ne radi se o slučajnom provokativnom trenutku – njen stil je već prepoznatljiv po insistiranju na telesnoj slobodi i feminističkoj poruci.
Njena pesma „Ay mamá“ sama po sebi slavi žensko telo i majčinstvo, s porukom protiv cenzure i za pravo na slobodno izražavanje.
Na nedavnom koncertu u Movistar Areni u Madridu, veoma sličan trenutak se ponovio – ona i plesačice su skinule grudnjake, čime je izazvala buru reakcija i dodatno učvrstila svoj status kao simbol osnaživanja i slobode.
Dakle, jasno je da Rigoberta namerno koristi ovakve trenutke kao deo umetničkog izraza i poruke, a ne da bi „slučajno pokazala više“. Njena estetika i angažman odražavaju nameru i poruku — oslobođenje, kritika društvenih tabua i proslava ženstvenosti.
Bonus video:
Oskudni kupaći Karleuše na plaži




