Kako je ranije najavio BELEF, svi koncerti na festivalu, pa tako i Lajbahov na platou iza Galerije Prirodnjačkog muzeja na Kalemegdanu, biće koncipirani tako da odgovore na temu festivala Audio visual 21st Century-AV 21.
Pošto je posebno pripremljen vizuelni deo za BELEF 2011 to podrazumeva za Lajbah kao i za sve prethodne izvođače potpuno novi, do sada neviđen nastup Ulaznica košta 600 dinara na blagajni Kulturnog centra Beograda.
U prvoj polovini karijeri, Ljubljančani su prodrmali jugoslovensku scenu osamdesetih godina smelim industrijal pesmama kao što su Brat moj, Smrt za Smrt, Mi kujemo bodočnost, Ti ki izzivaš, Država, i albumima Rekapitulacije 1980-84 i Laibach (1985).
Inostranu karijeru počinju da grade militantnom obradom hita Life Is Life sa albuma Opus Dei (1987), a slede i albumi obrada Let It Be i Sympathy For the Devil (oba iz 1988.).
Na albumu NATO (1994) obradili su čuvenu srpsku patriotsku pesmu Marš na Drinu, uticali na nemačke metalce Ramštajn (Rammstein), a posle niza izdanja u oktobru 2006. stigao je i album Volk, koji predstavlja kolekciju interpretacija nacionalnih himni, uključujući i transnacionalnu njihove utopijske NSK države.
- Mi nismo rok bend, mi samo koristimo pop/rok medij za svoje manifestacije... Nama je uvek drago ako smo provokativni, ali nije nam to uvek cilj... Laibach je danas uglavnom provokativan zbog toga što još uvijek postoji, a radikalan je zbog toga jer je u osnovi isti kao što je bio pre 30 godina - navode članovi grupe.