pogledajte spot

Konačno je tu: Novi spot Marije Žeželj za singl "All the girls" je pravi modni spektakl

0

Marija je svoju muzičku karijeru započela u junu prošle godine, a iza sebe ima već tri objavljena singla.

novi spot marije žeželj
novi spot marije žeželjfoto: promo

Inspiraciju za novi spot reditelj Lazar Bogdanović pronašao je u grandioznim fashion filmovima i kinematografiji američkih pljačkaških filmova. On prati Marijin girl gang u osvajačkom pohodu brojnih beogradskih lokacija, između ostalih i odajama velelepnog poseda Belog dvora stilizovan u pažljivo odabrane retro komade srpskih dizajnera na čelu sa Markom Ilijevim i Sašom Stevićem, talentovanim stilistima i dizajnerima koji stoje iza lokalnog brenda MATES.

Pored toga što smo bili veoma uzbuđeni da radimo na ovom projektu, bilo nam je veoma bitno da obratimo pažnju na detalje poput boje, teksture i ekscentričnosti svakog komada, kako bi bili komplementarni retro izgledu spota, kao i buntovnoj prirodi svake od ovih moćnih devojaka. Dati su im komadi odeće sa kojima mogu da se igraju, izledaju sjajno, a da istovremeno mogu da provale u luksuznu vilu, na neki vrcav i mladalački način", stajling tim Mates rekao je o modi u spotu.

 

Uzimajući u obzir Marijinu modnu karijeru bilo je sasvim prirodno da joj se u spotu pridruže i koleginice modeli iz njene matične agencije "Model Scouting Office", Sara Vrućinić, Snežana Gašić i Manja Zdravković, koje takođe već grade uspešne modeling karijere u svetskim prestonicama mode – Njujorku, Milanu i Parizu.

 

 

U svom novom spotu Marija ponovo sarađuje sa Lazarom Bogdanovićem, jednim od trenutno najaktuelnijih muzičkih videografa u regiji, a inače i direktorom fotografije na njenom debitantskom spotu "Dance like nobody's watching", objavljenim u junu 2017. Ove godine Lazar stoji iza koncepta ovog modnog filma, i kao reditelj spota za "All The Girls" doprinosi Marijinom daljem umetničkom razvoju spojivši upravo dva njena najveća interesovanja i talenta – muziku i modu.

Veoma sam ponosna na ono što smo zajedno (sa popmaché-om) uradili na ovoj pesmi. Osnaživanje žena je jedna zaista bitna tema i smatram da sam bila u obavezi da o njoj pričam i sa svojom publikom. U spotu smo spojili moju muzičku i modeling karijeru. Lazar i Mates su napravili sjajan posao i jednostavno ne mogu da dočekam da čujem reakcije mojih fanova i publike", rekla je Marija o novom spotu.

Marija je svoju muzičku karijeru započela u junu prošle godine, a iza sebe ima već tri objavljena singla – "Dance like nobody's watching", zarazni pop debi kojim je odmah osvojila srca kako domaće, tako i inostrane publike; "Louder than a drum", pesmu koja nas vodi iza kulisa Marijinog uzbudljivog života, a sada i "All The Girls", letnju girl power himnu koja ohrabruje devojke i žene, te im govori da nikada ne izgube ponos i da se bore za sebe.

 

 

Saradnja sa producentskim duom popmaché došla je prirodno nakon saradnje na prva dva singla, od kojih je prvi bio i nominovan za pesmu godine na Amadeus Austrian Music Awards u kategoriji Songwriter Of The Year.

 

Marija je bila dosta zauzeta između prvog i najnovijeg singla, ne samo završetkom srednje škole, već i nastupom na pomenutim Amadeus Austrian Music Awards, osvajanjem nagrade za "Najbolji R&B spot/singl" na regionalnim MTS Vision Awards, a sa Alexom Aionom je tokom njegove promo turneje u Beču, zajedno izvela pesmu "Does It Feel Like Falling" pred novinarima, lokalnim influenserima i kolegama.

 

 

makonda-tracker