Porodice Voling i Ostrof su komšije koje liče na druge porodice iz predgrađa. Oni su prijatelji preko dve decenije i dele sve – večere tokom vikenda, hobije, izlete, praznike. Ova poznata rutina često može da se pretvori u dosadu. Upravo to se njima dogodilo. Uprkos opsesivnom insistiranju Pejdž Voling na radosti uoči Božića ili beskrajnoj fascinaciji Terija Ostrofa svojim najnovijim gedžetima ili Dejvidovim i Ketinim strpljivim prihvatanjem prijatelja i njihovih navika, obe porodice su na prilično nesrećnom mestu. I tako je, sve do jednog posebnog dana uoči praznika, kada Dejvid Voling otvori vrata buntovnoj ćerki Terija i Keti Ostrof – Nini. Posle lutanja iz mesta u mesto i neočekivanog raskida veridbe sa Itanom, Nina se našla na poslednjem mestu na kome želi da bude – predgrađu Nju Džersija. I tu priča počinje.
- Na mnogo načina Nina je uvek bila pokretač i pravila probleme. Mnogi ljudi su srećni samo da ostanu u nesrećnoj vezi, ali Nina je sposobna da menja stvari. Ona i Dejvid su savršeno usklađeni, barem u tom trenutku njihovih života - objašnjava scenarista Ijan Helfer.
Britanski reditelj, Džulijan Farino, veteran dokumentarnih i televizijskih programa kao što su Entourage i Big Love, izabran je da prenese ovaj scenario na veliko platno.
- Bilo je mnogo reditelja koji su bili zainteresovani. Džej me je zamolio da razgovaram sa Džulijanom, jer su oni prijatelji koji su radili ranije zajedno, i njegov senzibilitet je bio upravo ono što je bilo potrebno. On ima sjajan osećaj za humor i uneo je srce u ovo -kaže Helfer.
- Ovo je treća stvar koju sam radio sa njim i pošto smo završili scenario, pitao me je da ga pročita. Rekao sam mu da to možda nije po njegovom ukusu, ali ga je odmah dobio. On je u potpunosti shvatio karaktere i ton filma - dodaje Reis.
Džulijan Farino priznaje da mu je njegovo dosadašnje iskustvo dalo inspiraciju.
- Nikada nisam razmišljao o ovom kao američkoj ili prigradskoj priči, to je veoma univerzalno u svojim temama. To je priča o majkama i ćerkama, muževima i ženama, porodicama i prijateljstvima i ove teme su zajedničke svima.
Iako Dejvid i Nina pokreću priču, film je istinski rad ansambla koji je zahtevao glumce koji će doprineti sa nizom emocija i reakcija, od iskrene emotivne izdaje do komedije. Prvo je izabran Dejvid, koji je, kako je Bregman rekao, morao da bude dovoljno dopadljiv, a ne lik od koga bi se očekivalo da iskoristi mlađu ženu. Svi su se složili da je najbolji izbor Hju Lori, britanski komičar poznat po ulozi neodoljivog mizantropa iz serije Doktor Haus.
- Položio sam sve nade u njega od samog početka. On ima jedinstven spoj šarma, inteligencije i lakoće igranja i ne postoji ništa predatorsko u njemu. Ako biste osetili Dejvidovu pojavu baziranu na želji i seksualnosti, cela stvar bi bila destruktivna -kaže reditelj, a Urdang dodaje:
- Mi nismo videli Hjua da je radio ovako nešto. On je porodičan i seksi. Sjajno što su i on i reditelj Britanci, takođe. Oni dele kulturni pristup u smislu emotivnog tona filma. Američke porodice imaju tendenciju da se izraze dramatičnije. To je generalizacija, naravno, ali mislim da su njih dvojica uradili rudarski posao i izvukli najbolje.
- U ovom filmu imate dva problema. Jedan je da ga predstavite publici tako da veruje u njega, a to može da bude dovoljno veliki problem, ponekad nepremostiv. Drugi problem je to što, ne samo da treba da poveruju, oni moraju to da odobre. Da biste dobili obe stvari, bilo je vrlo nezgodno za glumce, ali i za reditelja, i mislim da je Džulijan bio od početka na pravom putu. On je shvatio kako ljudi mogu, protiv svoje volje, da završe navijajući za ovaj par. Oni nisu Boni i Klajd, ne pljačkaju banke, ali u prigradskom svetu, oni su odmetnički par, a Džulijan je uvek imao vrlo jasnu ideju o tome kako da vodi film - istakao je Hju Lori.