Akciju su predvodili Yann Doucarouge, osnivač i jedan od vlasnika Lollipopsa, Isidora Laketić, vlasnik Lollipopsa u Srbiji i Ana Pendić, zaštitno lice i promoter ovog renomiranog francuskog brenda.
U akciji Šoping sa poznatima svi ljubitelji Lollipopsa i brojni gosti imali su priliku da u periodu od 18 do 20 časova nabave šik Lollipops detalje po povoljnim uslovima, a posebni gosti koji su podržali ovu akciju bili su i Katarina Šišmanović, Iva Smiljanić, Miki Perić, Jana Milić, Mirka Vasiljević, Nina Radulović i mnogi drugi...
Kao što i sam slogan akcije kaže, deo prihoda od prodaje Lollipops proizvoda za vreme ove humanitarne akcije namenjen je promociji preventivnih pregleda i prevencije raka dojke u Srbiji.
Otvarajući akciju Yann Doucarouge, osnivač i jedan od vlasnika Lollipopsa, izjavio je:
- Veliko je zadovoljstvo biti danas u Srbiji i učestvovati u ovoj humanitarnoj akciji. Kako je Lollipops francuski brend koji se obraća ženama sa jakom ličnošću, koje su samouverene i imaju hrabrost za iskazivanje sopstvenog mišljenja, koje imaju mladalački duh i buntovni karakter, verujem da mnoge dame u Srbiji upravo zato i biraju Lollipops kao svoj omiljeni brend modnih detalja. Iskreno se nadam da će prihod sakupljen večerašnjom prodajom Lollipops proizvoda doprineti što širem jačanju svesti o važnosti preventivnih pregleda u prevenciji raka dojke u Srbiji.