Cilj zajedničke akcije Dobrotvornog fonda Katarina Rebrača i Koloseja jeste podizanje svesti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke kao i prikupljanje stredstava za adaptaciju i sanaciju postojećih ginekoloških ambulanti širom Srbije i samim tim poboljšanje uslova pregleda i lečenja raka dojke.
Javne ličnosti i predstavnici medija i ovaj put su dali podršku Dobrotvornom Fondu u realizaciji ove manifestacije u međunarodnom mesecu borbe protiv karcinoma dojke.
Šest timova je bilo sačinjeno od poznatih ličnosti:, Dženan Lončarević, Goca Tržan, Saša Kovačević, Ivana Zarić, Stevan Anđelković, Anabela, Verica Rakočević, Kaća Rašić, Bane Obradović, Željko Vasić, Vlada Vuksanović, Sandra Lazarevski, Ivana Selakov, Biljana Ristić, Peđa Mirković, Amadeus bend, Maja Marković, Danijel Nikolić, Irina Kruška, Miki Damnjanović, i šest timova medijskih kuća: RTS, RTV Pink, Studio B, Hello, Press i S Media.
Poznate ličnosti su se kuglale za timove kompanija donatora koji su dali doprinos ovoj akciji: Dunav Osiguranje, Doncafe, Galenika, Telekom Srbija, Lav pivo i Podravka. Za sve učesnike i predstavnike medija, kompanije KFC; Carlberg i Coca Cola su obezbedile osvezenje.
U finalno takmičenje su se plasirali timovi: Doncafe, Galenika, Lav,RTS, Studio B i S Media. Pobedu je ostvario tim RTS-a, a za najboljeg igrača proglašen je Aleksandar Tucaković, takođe iz ekipe RTS-a. Drugim najboljim igračom proglašen je Peđa Mirković iz tima Galenika.