Kreator, voditelj i maneken Boško Jakovljević ove godine prvi put učestvuje u Dizajnerskom mesecu koji tradicionalno organizuje magazin Story, a izazov da bira obuću za Anu Mitić, Anu Štajdohar, Anu Rađen i Anu Bebić prihvatio je bez imalo premišljanja. Ovaj vrsni znalac koji je godinama u svetu mode najpre ispred, a potom iza kamere, ima dugu uspešnu saradnju sa pripadnicama lepšeg pola, te mu zadatak koji je dobio u Dizajnerskom mesecu nije predstavljao ništa drugo do samo dobru zabavu i uživanje.
Story: Šta ste o našoj modnoj akciji mislili prethodnih godina, a kakav je vaš stav sada kada učestvujete u samom projektu?
- Mislim da je Dizajnerski mesec prava prilika da ljudi po vrlo pristupačnim cenama dobiju komade sa potpisima poznatih kreatora, koji su više nego potrebni i svrsishodni jer su odabrani da zadovolje i naprobirljiviji modni ukus.
Naravno da je i čast i zadovoljstvo naći se u ovoj grupi modnih znalaca, a na osnovu desetak godina provedenih na modnom tržištu upravo kroz proizvode koje sam i sam dizajnirao, nadam se da će i ovoga puta ono što smo uradili naići na dobar prijem kod vaših čitalaca. Uz to, baletanke su odabrane tako da zadovolje sve aktuelne trendove sezone.
Story: Po kojim kriterijumima ste birali obuću za 4 Ane?
- Bilo je veoma lako zadovoljiti individualni stil te bojom i modelom odgovoriti na aktuelni trend što će, pretpostavljam, biti jasno i vašim čitateljkama. Baletankama raznih boja i modela jednostavno je, zabavno i lako upotpuniti odevnu kombinaciju, a da sve zajedno izgleda moderno i aktuelno.
Story: Da li od ranije poznajete četiri pevačice i kako ste se proveli na snimanju?
- S obzirom na to da dugo radim na televiziji i da mi je entertainment polje delovanja, jasno je da sve četiri Ane poznajem manje-više dobro. Sa druge strane, snimanja su moja profesionalna deformacija, pa u najmanju ruku obožavam da se igram, slikam i eksperimentišem ispred fotoaparata. (Smeh)
Story: Mislite li inače da su baletanke u nekim situacijama interesantnije od visokih potpetica?
- Osamdesetih godina bile su jednako atraktivne kao i štikle, a kad se pešači, a mora da postoji iole konvencionalna obuća, baletanke su ispred drugih.
Story: Jeste li čuli kako ljudi reaguju povodom vašeg učešća Dizajnerskom mesecu?
- Komentari koje vidim na Facebooku govore mi kako su reakcije fenomenalne, što znači da je sve u najboljem redu.
Story: Šta je za vas visoka moda, a šta must have ove sezone?
- Visoku modu čine komadi koji su izuzetni kako u dizajnerskom smislu, tako i kada je reč o ekskluzivnosti po pitanju toga koji je model unikatan. Što se ove sezone tiče, u svakom slučaju must have su baletanke, sakoi sa naramenicama, vrećaste pantalone, šortsevi, materijali sa cvetovima ili linijama, kao i bela boja.
Story: U čemu vam žene izgledaju najprivlačnije?
- Mislim da su one najdopadljivije u stvarima u kojima se dobro osećaju.
Story: Mislite li da dobre cipele znače više od, recimo, sjajne haljine?
- I po nekom svetskom trendu gde holivudske dive kombinuju industrijsku garderobu sa vrlo skupim tašnama i cipelama nekako je potencirano da je obuća kao takva značajnija od većine drugih komada garderobe.
Story: Ko je po vašem mišljenju uspešan dizajner kod nas?
- Svi oni koji su uspeli da opstanu i ostanu u ovim vremenima, a pre svega oni koji imaju zaokružen proces, proizvodnju i prodajna mesta što je definitivno teško izdržati u poplavi jakih industrijskih brendova.
Story: Koju boju ove sezone preporučujete damama?
- Ili jake ili pastelne nijanse, crnu ili belu. Ove sezone nezaobilazne su i cipele sa nitnama.
Story: Na osnovu Dizajnerskog meseca stiče se utisak da među kreatorima ne postoji sujeta. Da li je zaista tako i jeste li ikada osetili ljubomoru u tom poslu?
- Ne razmišljam o tome jer mi je bitno da proizvod opravda svoje postojanje i poverenje. Sujeta je karakteristika besposlenih, slabih i nesigurnih, a iskreno verujem kako toga među profesionalcima nema.
Mirjana M. Višnjić