Ekskluzivno - Nina Badrić: Sandra me je pomalo razmazila

Pop zvezda Nina Badrić otkriva detalje raskošnog odmora na Karibima, gde se nezaboravno provela kao gošća srpske lepotice Sandre i njenog voljenog muža, ruskog milijardera Andreja Meljničenka
1 / 20 Foto: Privatna Arhiva

Nakon radne i stresne godine koju je napokon ostavila iza sebe, a tokom koje se razvela od privatnog preduzetnika Bernarda Krasnića, tridesetsedmogodišnja pop diva Nina Badrić 2010. godinu je započela jednom rečju  - fenomenalno!

Na poziv svoje prijateljice Sandre Meljničenko, s kojom se zbližila krajem 2009. godine kada je u Moskvi pevala na svadbi njenog rođenog brata Milana Nikolića, pevačica se 15. februara uputila na dugo željeni jednomesečni odmor - na krstarenje Karipskim morem luksuznom jahtom porodice Meljničenko, jednostavnog naziva A.

Većinu vremena Nina, Sandra i Andrej bili su usidreni na Svetom Bartolomeju, delu arhipelaga Mali Antili, a prelepa gospođa Meljničenko svojski se potrudila da njenoj drugarici uistinu ništa ne nedostaje. Sandra se pokazala kao sjajna domaćica, te je Nini priredila brojna iznenađenja. Htela je da joj pokaže sva božanstvena mesta Karipskog arhipelaga, pa je tako najlepši brod na svetu, kako ga je nazvala očarana pevačica, uključio svoje motore i zaplovio dalje. Otplovili su do Barbude koja je poznata po nepreglednim peščanim plažama specifičnim po svojoj roze boji, a u kristalnočistoj vodi su, kako opisuje zanosna Nina, jastozi, korali i ostali morski svet vidljivi gotovo golim okom. Upravo na Barbudi nastale su i poslednje paparaco fotografije pokojnih lejdi Di i njenog verenika Dodija Al Fajeda koje su po objavljivanju predstavljene kao početak njihove ljubavi.

- Na Barbudi smo proveli tri dana uživajući u plažama, kupanju, lepotama ostrva i mesta, ronjenju, i isprobavanju lokalnih specijaliteta. Nakon toga zaplovili smo prema Ankilji koja pripada teritoriji Engleske. Oduševljena sam različitošću svih ostrva, i danima sam bila opčinjena lepotom koju sam tamo videla – započinje svoj ekskluzivni razgovor za Story impresionirana muzička zvezda. - Plaže su nestvarno lepe, u svakom restoranu hrana je sjajna, a nikad nisam jela ukusniju ribu. Stanovništvo Ankilje pretežno čine ljudi obojene kože, sve je u znaku regea i Boba Marlija. Kao i u Engleskoj, po ostrvu se vozi isključivo levom stranom.

Nina kaže da ju je iznenadila i činjenica da je mnogo ljudi iz svih krajeva sveta, koje je tamo upoznala, odlučilo da promeni svoju adresu stanovanja i posao, te da su zadivljeni lepotama koje su onde zatekli, odlučili da zauvek ostanu na ostrvu.

- Osećam se kao da sam mesec dana bila u najlepšem snu. Sandra i Andrej su izuzetni i jednostavni ljudi koji su oplemenili moj život i uneli u njega mnogo radosti. Bili su najbolji domaćini koje sam mogla poželeti - otkriva sjajno raspoložena Nina koja je, kao što njene najnovije fotografije u bikiniju to i dočaravaju, svoju liniju dovela do perfekcije.

- Za mene će ovo putovanje i dani koje sam provela sa njima u društvu zauvek ostati kao najlepše putovanje u životu. Ne sećam se kada sam se poslednji put toliko opustila i ismejala, kao sa Sandrom. Nezaboravan je naš pokušaj pecanja velikih riba na otvorenom moru jer smo danima pokušavale da upecamo i onu najmanju, ali bez ikakvog uspeha! Brzo smo odustale videvši da taj sport nije za nas. Mislim čak da me je Sandra pomalo i razmazila jer se zaista potrudila da mi svaki dan učini posebnim. Vreme smo provodili na večerama, u druženju, pričanju, pevanju, kupanju i na pecanju - veli zvezda presrećna zbog svoje uzbudljive avanture.

- Bila sam naprosto fascinirana lepotama plaža na koje su me vodili. Radovala sam se kao dete i bila na suncu po čitav dan. Imala sam čak i sunčanicu jer sam tvrdoglavo nastojala da po suncu prepešačim kilometarsku plažu na Barbudi. Sandra me je bezuspešno upozoravala da pre tri časa popodne ne izlazim na sunce, no nisam mogla da odolim. Dva dana sam morala da provedem u hladu jer sam zaradila svoju prvu pravu sunčanicu – smeje se Badrićeva i dodaje: - Sveti Bartolomej je jedno od najlepših mesta na kojima sam ikada bila. Tamo vlada neka čudesna energija tako da naprosto poželite da ostanete zauvek. I sama sam nekoliko puta produžavala svoj ostanak, ali sam zbog neodložnih poslovnih obaveza ipak morala da se vratim u Zagreb – iskrena je Nina koja je i na čudesnom ostrvu razmišljala o muzici.

- Ne sećam se da sam ikada ranije poželela da negde ostanem zauvek. Sandra me je impresionirala kada me je odvela u jedini tonski studio na Svetom Bartolomeju, na čuvenoj plaži Eden rok gde postoji raritetni tonski pult koji je pripadao Džonu Lenonu,  gde je on snimio gotovo sve svoje kultne pesme. Skakala sam od sreće i ne mogu ni da opišem kako sam se osećala kada sam dobila priliku da otpevam i snimim tamo obradu njegove čuvene pesme Imagine - oduševljena je Badrićeva.

Zahvaljujući svojim domaćinima na ovom putovanju upoznala sam mnoge predivne ljude, ali najveći utisak na mene ostavili su Sandrini i Andrejevi prijatelji, čuveni svetski fotograf  Patrik de Maršele i njegova supruga. Inače, zaista je teško rečima opisati sve doživljaje, ukuse i mirise, zalaske sunca, večeri i jutra koji postoje tamo, ali ono što je možda najveća karakteristika Svetog Barta jesu ljudi. Opušteni, mirni, vedri i uvek nasmejani. Zaista vas nešto vuče da ostanete tamo zauvek - kaže Nina koja je prisustvovala i jednoj intimnoj zabavi Meljničenkovih.

- Nakon proslave Andrejevog trideset i osmog rođendana, zaputila sam se u Zagreb prepuna uspomena i neizbrisivih sećanja. Još dugo ću sanjati sva ona mesta koja sam obišla i jedva čekam prvu priliku da se opet tamo vratim. Ali ono sto mi je najviše ostalo u srcu jesu moji predivni domaćini Sandra i Andrej i cela posada njihovog broda. Kada sam polazila za Zagreb priznajem da su uspeli da me rasplaču majicama koje su napravili i obukli, a na kojima je pisalo Madonna no, Nina yes. Ljubav kojom su me dočekali i ispratili jeste ono što ću u svom srcu nositi još dugo - zaključuje zanosna Badrićeva koja se puna prekrasnih uspomena vratila u Hrvatsku, a njeni domaćini su, isprativši dragu gošću, svojom božanstvenom jahtom nastavili krstarenje divljim morima I obilazak Karipskih ostrva. Inače, u sastavu jahte Nininih domaćina nalaze se veliki apartmani, 6 luksuznih kabina rezervisanih za 14 gostiju, kao i sobe za 42 člana posade, a bazen koji je dizajnirao Filip Stark s potpisom nemačke kompanije Blohm and Voss, prekriven je staklenim krovom dok je u sklopu palube i hangar za helikopter kao i nekoliko brzih brodova dugačkih 30 stopa. Moćna morska neman Sandre i Andreja Meljničenka teška je gotovo 6 tona, može da pređe 27 milja na sat i dugačka je 400 stopa, odnosno za 23 stope duža je od jahte Pelorus Andrejevog zemljaka i vlasnika FK Čelzi, Romana Abramoviča.