Povratak na scenu posle godinu i po dana pauze

Vređanje je postalo imperativ

0
Filmska diva Milena Dravić, ovogodišnji laureat Elle Style Awardsa, otkriva kako se osećala tokom perioda dok se spekulisalo o zdravstvenom stanju njenog supruga Dragana Nikolića i govori o radosti zbog predstojećih angažmana
Foto Story press
Foto Story press

U svojim životno najtežim trenucima prošla sam takvu, ne znam... Bilo je jako ružnih stvari o kojima se pisalo, nije mi jasno zašto je sve moralo baš tako da se dogodi. Verujem da ima zaštićenih ljudi, ali s druge strane i onih koji se ističu svojim poslom, iza kojih ne stoji niko sem njihovog rada i talenta. I upravo su se obrušili na te osobe koje nemaju zaleđinu, a predstavljaju nešto. Pokušavaju da sruše sve ono što si iz srca i duše radio za svoju zemlju i publiku. Ali, ja i dalje funkcionišem na isti način. Posle godinu i po dana pauze vratila sam se snimanjima, prvenstveno zbog svoje publike koja mi je ostala privržena. Kada je reč o medijima, oni se upravo razotkrivaju ovih dana i svi imamo priliku da to vidimo
Došla su neka nova vremena u kojima je vređanje postalo imperativ života u ovoj sredini. Volela bih da se nešto promeni, pre svega zbog mladih koji nisu zaslužili da ih bilo ko vređa. Oni treba da shvate kako ne moraju na taj način da idu kroz život. Imamo talentovane ljude u svim oblastima, sve njih treba poštovati i vratiti na pravo mesto koje zaslužuju. Ova zemlja mora da dođe sebi –
Kao četvorogodišnja devojčica uplovila sam u svet muzike i baleta, a u tome sam imala jednu dobru podlogu i inspiraciju za sve što će doći kasnije kada sam počela da se bavim glumom. Rođena sam za sve to, što s ove vremenske distance mogu da potvrdim –

Oduvek me je fascinirao svet mode. Od najranije mladosti volela sam modne časopise, pošto pripadam generaciji koja je odrastala u siromaštvu. Nas pet drugarica kupovale smo jedan primerak magazina, a kasnije sam, naravno, bila u prilici da sve to sama pratim. Čak sam jednom izašla na naslovnoj strani magazina Elle, kada je dobio licencu za Jugoslaviju, a naslovnicu je uradio fantastični fotograf iz tog perioda Velisav Tomović. Kada je reč o tim modnim stvarima, u čast ostvarenja Rondo s kojim smo šezdesetih godina bili u Parizu, čuveni Kristijan Dior priredio je reviju samo za ekipu filma, tačnije nas četvoro. Posle toga bila sam i foto-model našem kreatoru Aleksandru Joksimoviću, on je  zaslužan i što sam bila svetski obučena u jednom od najvećih šou- programa u kojima sam igrala Obraz uz obraz. Pa i kada sam dobila nagradu u Kanu, bila sam u haljini koju je on kreirao, tako  da imam neke veze s modom –

makonda-tracker