Cul-de-Sac Dragan Pajić Pajo Damir Prica Capri Cul-de-Sac // Orkestar za ubrzanu evoluciju. Darko Rundek Damir Prica Kafka Andreja Košavić Igor Pavlica Nikole Vincelja-Jinksa
S obzirom na to da vaš eksperimentalni muzički sastav postoji od sredine 80-ih godina i da se u tom periodu značajno izmenila postavka benda, koliko se vaš zvuk menjao u tom periodu i da li ste ostali dosledni ideji koja vas je okupila na početku?
Capri:
Po osnivanju, bend je dobio naziv Cul-de-Sac, a nedavno ste mu dodali i nadimak ,,Orkestar za ubrzanu evoluciju". Šta označavaju ime i nadimak benda?
Capri:
U poslednje vreme ste koncertno aktivniji u odnosu na prethodni period. Planirate li snimanje novog materijala ili angažovanje na nekim muzičkim projektima?
Capri:
Na koji način vaše nastupe prate vizuelne instalacije multimedijalnog umetnika, Nikole Vincelja-Jinksa?
Capri:
Jedni ste od prvih koji su počeli sa eksperimentalnom džez muzikom na prostoru bivše Jugoslavije. Možete li uporediti improvizovanu džez scenu nekada i sada? Koliko je ona danas zastupljena na našim prostorima?
Capri:
Vaši prvi nastupi su bili na gradskim trgovima, u prolazima i na ulicama i dešavali se spontano. Smatrate li da je takav način izvođenja najbolji i da u potpunosti odgovara improvizovanom džezu?
Capri:
Kakvo je vaše mišljenje o Beogradskom džez festivalu i o regionalnoj džez sceni?
Capri: