Violeta Viki Miljković: Odmor po meri sina

Po povratu sa letovanja, pevačica Violeta Viki Miljković, govori o utiscima koje je ponela iz Antalije, pripremama za polazak u prvi razred naslednika Andreja i planovima za proširenje porodice sa suprugom Draganom Taškovićem Tašketom
Violeta Viki Miljković, foto:Ivan Dobričić

Folk pevačica Violeta - Viki Miljković (39) kraj maja provela je na letovanju u Turskoj sa suprugom Draganom Taškovićem Tašketom (42) i sinom Andrejom (7). Nakon pobede na Pinkovom festivalu, pevačici je bio potreban odmor na kojem je napunila baterije za predstojeće obaveze. Letovanje u Kemeru bilo je i po meri njihovog sinčića kojem su roditelji mogli potpuno da se posvete.

- Fenomenalno smo se proveli, a i kako bi bilo drugačije kada si na odmoru. I ranije smo kombinovali da leti idemo u Tursku i Crnu Goru, ali na Tursko primorje odlazimo čak nekoliko puta tokom sezone jer nam odgovaraju njihovi hoteli, kao i more, plaže i bazeni. Tamo je naprosto sve po našem ukusu – kaže Viki po povratku u Beograd i otkriva detalje sa porodičnog putovanja.

- Andrej je bio oduševljen zato što je pored akva parka u okviru hotela imao i kids klub u kojem se lepo zabavljao. Uživao je u svim atrakcijama u kojima je i sam učestvovao, pa je još pod utiskom – priča Viki koja već ima ugovorenu letnju turneju, ali kako ističe, planira da se tokom jula ponovo vrati u Tursku sa porodicom jer su joj ovih nedelju dana ostali u prelepom sećanju.

- Ne volim jako sunce i vrućine, pa mi klima tokom maja u Turskoj veoma prija. Ovoga puta sve je bilo podređeno uživanju, a Andrej se najviše zabavljao. Bio je u cirkusu, išao je na dečje predstave, ali i u mini zoo vrt, koji mu je svakodnevno bio usputna stanica – ističe pevačica koja je pobedila na prvom Pinkovom festivalu sa pesmom Flaster na usta. Kako kaže, planira promociju ove numere, a za snimanje nove ipak će sačekati jesen.

- Prezadovoljna sam festivalom, pogotovo što sam dobila prvu nagradu. Cilj mi je bio da pesma postane hit i da se prezentujem u najboljem mogućem svetlu. Isto tako, želela sam da moj nastup bude dobar i kvalitetan, u čemu sam uspela i pre proglašenja pobednika, pa je nagrada došla kao šlag na tortu – priča Violeta i kaže da je zadovoljna kako joj je protekla prva polovina godine.

- Nisam megaloman, najbitnije mi je da se lepo osećam, kao i da budem sa svojom porodicom i prijateljima – naglašava pevačica čiji će sin na jesen krenuti u prvi razred osnovne škole. Iako mnoga deca imaju odbojnost od ove obaveze, Andrej s nestrpljenjem očekuje prvi septembar.

- Već sada počeo je da traži ranac za knjige i želi da na njemu bude print nindža kornjače, kao i da ne bude težak. Veoma je srećan i najavio je da pred polazak u školu neće spavati celu noć. Ja nemam tremu, ali ne mogu da verujem kako je sve tako brzo prošlo i moj sin već kreće u prvi razred – zaključuje Viki i dodaje da ona i njen suprug razmišljaju o proširenju porodice.