Perfomansom Untittled multimedijalne umetnice Marte Jovanović, rođene Beograđanke, koja živi na relaciji Rim-Njujork otvorena je međunarodna izložba Nevidljivo nasilje u salonu Muzeja savremene umetnosti u Beogradu. Troje kustosa iz Srbije, Irske i Španije dugo su radili na zajedničkom projektu koji je započeo simbolično na dan pobede nad fašizmom, 9.maja a čast da ga otvori pripala je upravo Marti Jovanović.
Marta je sedela na stolici obučena u seksi pionirku, sa vatreno crvenim ružom na usnama, lakovanim crvenim cipelama na štiklu i sa neizbežnom kapom i maramom oko vrata. Posetioci su joj prilazili i sa makazama koje su stajale ispred nje odsecali komadić njene odeće, koji su zadržali kao suvenir. Svojim stavom izazivala je publiku da izvrši nasilje nad njom. Među publikom je bilo puno uglednih zvanica iz sveta kulturnog i umetničkog života grada, ali i dosta stranaca kojima je performans bio zanimljiv. Oni stidljiviji su samo posmatrali, dok su oni hrabriji prilazili i sekli ono što su želeli od garderobe, pričajući da im nije bilo baš sve jedno da koriste velike makaze. Na Martinom licu videla se samo mirnoća. Tek jedna devojka bila je maštovita i odsekla svoj komad garderobe, pruživši je umetnici. Na posletku Marta je dobila aplauz i brojne čestitke, a zadržala se skoro sat vremena posle perfomansa u razgovoru sa prisutnima.
Inače, 14.maja u 19 časova u galeriji G12HUB u Karađorđevoj 59 biće održan okrugli sto povodom predstavljanja monografije Performing the Self koju je napisala Keti Batista, internacionalna istoričaka umetnosti koja će prisustvovati promociji.