Šampion Evrope na brdskim stazama, trećeplasirani u Evropskom kupu turing automobila (ETCC) u ovoj sezoni, nastavlja da živi svoj san i pomera nove granice u auto-sportu.
-Ovo nije bila jednostavna odluka i drago mi je što sam je doneo zajedno sa svojim timom. Sama činjenica da ću voziti sa najvećim imenima automobilizma, kao i da sam u prilici da vozim svetski šampionat za mene je već ispunjene profesionalnih ciljeva. Bilo koje mesto da zaumem biću srećan, jer ovde već voze najbolji - istakao je Borković.
Borković će se vratiti u SEAT i uz podršku Campos team oprobati se u klasi WTCC TC2 u sledećoj sezoni. S obzirom na to da dosad niko pre njega iz Srbije nije bio učesnik ovako značajnog šampionata, Borković će dogodine biti prvi vozač koji će predstavljati našu zemlju u jednom od najvećih šampionata na planeti.
WTCC od sledeće godine postaje još interesantniji za sve zaljubljenike u auto-sport, budući da je iz Svetskog reli šampionata (WRC) stigao devetostruki svetski šampion i jedan od najboljih vozača svih vremena, Francuz Sebastijan Leb.
-Ići ću po celom svetu i učiti staze, i bez obzira na to što sledeća godina nije primarna, već 2015, želim da budem konkurentan i idem na najviši plasman. Posebno me raduje što ću biti na stazi s legendom ovog sporta Sebastijanom Lebom - s nestprpljenjem priča Borković o nastupajućoj sezoni.
Sezona u WTCC počinje 8. aprila 2014. godine u Maroku i traje do 16. novembra, kada će biti vožena poslednja trka u Makaou. Borković će voziti na ukupno 12 trka – u Francuskoj (20. april), Mađarskoj (4. maj), Slovačkoj (11. maj), Austriji (25. maj), Rusiji (8. jun), Belgiji (22. jun), Argentini (3. avgust), Sjedinjenim Državama (14. septembar), Kini (12. oktobar) i Japanu (26. oktobar).
S obzirom na to da je ovo poslednja sezona u kojoj se vozi Yokohama Independents Trophy, a od sledeće samo jedna klasa sa znatno većim troškovima, nadamo se da će potencijalni sponzori prepoznati značaj Borkovićevih nastupa u WTCC.