Merilin Monro oživela u reklami za Chanel

0
Holivudska diva Merilin Monro posthumno je odabrana da bude zaštitno lice nove reklamne kampanje modne kuće Chanel.
Merilin Monro, foto: YouTube Screenshot
Merilin Monro, foto: YouTube Screenshot

Iako je od njene smrti prošlo već pola veka, neprolazna lepota holivudske ikone Merilin Monro i dalje fascinira ljude širom sveta, pa je tako plavokosa filmska diva posthumno odabrana da bude zaštitno lice čuvenog parfema Chanel N°5.

Merilin je inače 1952. godine u intervjuu za časopis Life izgovorila dobro poznatu rečenicu da jedino što ima na sebi kad spava jeste par kapljica upravo ovog mirisa.

Chanel 5 prvi put je predstavljen 1921. godine, a Gabriel Šanel je tada, komentarišući svoju novu mirisnu notu izjavila da je želela da stvori parfem koji miriše na ženu.

Parfem koji predstavlja legendu među mirisnim notama do sada su reklamirali  Nikol Kidman, Odri Tatu i Bred Pit.

makonda-tracker