Kako je advertajzing nastajao, kako se razvijao, koji su problemi marketinga danas, u krajnjem, koliko su zaista naši junaci Don, Rodžer i Pegi utemeljeni u realnost, govoriće mag marketinške industrije, a celu priču potkrepiće primerima reklama koje su uzdrmale javnost i pokrenule revolucionarne promene u svetu oglašavanja.
Kreknel je autor knjige The Real Mad Men, istinite priče o zlatnom dobu Medison avenije i nekolicini dosetljivih momaka koji su zauvek promenili svet reklamne industrije. On je profesionalac koji je video sve, bio deo sveta u nastajanju i živi svedok vremena o kome govori. Radeći kao izvršni kreativni direktor u velikim i malim, dobrim i lošim agencijama tih godina, nije bilo medija u kojem nije radio ni kategorije proizvoda za koju nije smišljao kreativna rešenja. Pravi Don Draper osvojio je gotovo sve nagrade na najvažnijim kreativnim festivalima, na kojima je često učestvovao i kao član žirija.
Posetu Kreknela Beogradu, kako bi održao besplatno predavanje domaćoj javnosti, inicirala je agencija NOA (No Ordinary Agency), koja nastavlja da doprinosi razvoju kreativne scene u Srbiji. Da podsetimo, tokom trajanja Beogradske nedelje dizajna u junu ove godine, NOA je svoj agencijski prostor pretvorila u prvi besplatan hostel za kreativce iz celog sveta, kako bi podstakla umrežavanje i razmenu iskustva domaćih i svetskih stručnjaka.