Ove sedmice, Opra odlazi na Biberov rasprodati koncert u All-State areni u Rozemontu, u saveznoj državi Iinois i uspeva da zaviri iza scene i prisustvuje iznenađenju jedne od hiljadu devojaka koja je izabrana da izađe na binu i dobije Biberov potpis uoči nastupa One Less Lonely Girl.
Vinfri i Biber sede u restoranu u Čikagu gde vode jedan od najopširnijih intervjua koji je ovaj pevač ikada dao. Biber otvoreno priča o svom napredovanju u umetničkom smislu, klopkama koje slava nosi, životu pod reflektorima. Kasnije, Opra i Džastin idu zajedno u prazničnu kupovinu u Ralf Loren u Čikagu i Biber iznenađuje prolaznike neverovatnim spontanim nastupom.
Biber je postao prvi muzički izvođač koji je dostigao gledanost na sajtu YouTube od tri milijarde pregleda preko svog zvaničog kanala http://www.youtube.com/justinbiebervevo. Biberov aktuelni album Believe (Island Def Jam) na prvom je mestu u 30 zemalja obuhvatajući i top tržišta kao što su SAD, Velika Britanija, Kanada, Australija i Brazil. Prva dva singla platinastog albuma Boyfriend i As Long As You Love Me su multiplatinasta. Od najavljivanja početkom ove godine, Biberova aktuelna svetska turneja Believe je rasprodata za 45 minuta i predstavlja turneju broj jedan po zaradi, prema navodima Bilbord magazina od 15. oktobra. Beauty And A Beat sa Niki Minaž je skoro oborio VEVO rekord za najgledaniji muzički video spot, jer ga je za 24 časa pogledalo 10,6 miliona gledalaca. Spot za sada broji preko 43 miliona pregleda od njegovog prvog emitovanja u petak, 12. oktobra.