U toku kampanje Reci NE nasilju u porodici, putem prodaje posebno dizajniranih proizvoda za hrabrost, biće prikupljena sredstva u okviru Avon Fondacije koja će biti donirana u humanitarne svrhe.
- O nasilju u porodici ne treba ćutati, već protiv toga treba svi zajedno da se borimo. Slogan kampanje poručuje da je borbi mesto isključivo na sportskim borilištima, među majstorima borilačkih veština, a ne u kući i porodici. Stav sportista koji su stali iza ove akcije jeste da pokažu javnosti kako je nasilje čin slabosti i agresije, a ne ispoljavanje muškosti i snage - kaže Nenad Pagonis, petostruki prvak sveta u kik boksu.
Modni svet takođe je dao svoj doprinos u želji da podigne svest i skrene pažnju javnosti na temu nasilja u porodici. Na upravo završenoj 32. nedelji mode Belgrade Fashion Week, organizatori su pokazali da ne misle samo o lepoti, već brinu i o društvenim pitanjima koja tište mnoge žene. Modni studio Click pridružio se Avon kampanji Udari mene a ne žene, revijom majica sa porukama protiv nasilja u porodici koje su dizajnirali mladi modni kreatori.