Novi Mercator: Prvi centar za potrošače 21. veka u Srbiji

1
Nakon četvoromesečne modernizacije, Mercator Centar Beograd otvara vrata svojim potrošačima 1. septembra.

U godini kada kompanija proslavlja 10 godina poslovanja u Srbiji, Mercator Centar Beograd dobio je savremeni izgled adekvatan potrebama potrošača za 21. vek. Moderan enterijer i obnovljena fasada sa primenom najnovijih standarda, potrošačima nudi novu dimenziju savremenog koncepta obavljanja kupovine. Na ukupnoj površini od 50.000 m², Mercator Centar i dalje ostaje prepoznatljiv po najopremljenijem i tehnološki usavršenom premium Hipermarketu  kao i Centru tehnike. Pored ranije dobro poznatih brendova iz Avenije mode, Beautique i Intersporta, posetioci Mercator Centra imaće priliku da među 60 novih zakupaca prvi put na srpskom tržištu pogledaju program brendova Lindex i Son's and Daughter's kao i beogradsku premijeru brenda Monnalisa.

Glavni ulaz u Centar je iz ulice Bulevar Zorana Đinđića, u čijoj su prirodnoj celini i restorani koji postaju novi centar večernjih izlazaka uz radno vreme koje će biti duže u odnosu na sam Centar.  Prisustvo najpoznatijih beogradskih restorana i kafića (Manjež, Mydan, Rezime, Mali princ, Santana, Cool caffe, M restoran), ali i fitnes studio sa jedinstvenim sadržajima i renomiranim instruktorima nova su dimenzija korišćenja trgovačkog centra za posetice objekta ali i za sve zaposlene u njegovoj okolini. Kompletna ponuda specijalizovanih i servisnih delatnosti na jednom su mestu u novom izdanju: pošta, banka, hemijsko čišćenje, frizerski salon, auto perionica, cvećara ostaju standardna ponuda korisnicima Mercator Centra.

 

Mercatorov hipermarket u ponudi ima oko 30.000 artikala, ekskluzivnih linija poznatih svetskih i domaćih brendova, koji ispunjavaju zahteve kupaca sa istančanim ukusom.  Osim vrhunskog kvaliteta usluge i ambijenta, posebnu pažnju Mercator posvećuje kreiranju ponude, ispunjavajući specifične zahteve ljudi koji vode računa o svom zdravlju, očekuju proverene namirnice sa oznakama eko i organik. Veliki deo ponude orijentisan je na potrebe vegetarijanaca, ljudi koji traže makrobiotičke, dijetetske i bezglutenske proizvode.  U renoviranom Premium hipermarketu  potrošači će moći da kupe sve od egzotičnog voća, povrća i svežih salata, do proizvoda sa odeljenja prirodne kozmetike, što će omogućiti potpuno nov doživljaj kupovine.

Četvoromesečna modernizacija Mercator Centra Beograd predstavlja nastavak faze razvoja i širenja kompanije Mercator-S, kao jednog od najznačajnijih investitora, sa preko 5.000 zaposlenih u Srbiji. Kao vodeći maloprodajni lanac u regionu jugoistočne Evrope, investicionim ciklusom vrednim 30 miliona evra od čega 12 miliona u objekat Mercator, kompanija je pokazala i dokazala da je regionalni lider u sektoru trgovine.

TAGOVI: šoping123
makonda-tracker