700 000 posetilaca proslavilo deset godina Belgrade Beer Festa

0
Jubilarni, deseti po redu beogradski festival piva juče je zatvoren nakon šest dana muzike i zabave.

U okviru ovogodišnjeg Belgrade Beer Festa nastupilo je ukupno 49 izvođača od kojih je 35 iz Srbije, 4 iz Bosne i Hercegovine, 4 iz Hrvatske, 3 iz Slovenije, 2 iz Makedonije i Pete Tong iz Velike Britanije. U dobroj zabvavi i muzici tokom šest dana festivala uživalo preko 700.000 posetilaca.

Za najbolje pivo festivala publika je izabrala Coronu, najlepši štand je drugu godinu za red imao Staropramen, a za najbolju promociju ove godine je izabrana Lav Can Fun Zone

U tradicionalnom takmičenju u brzom ispijanju piva Lavovski cug, u muškoj konkurenciji je pobedio Martin Kajtazi, koji je limenku od pola litre popio za 8,02 sekunde, a u ženskoj Jovana Adamović, koja je istu količinu piva popila za 11,98 sekundi.

Zahvaljujući društvenoj kampanji Biram da recikliram, koja je sprovedena sa strateškim partnerom Ball Packaging Europe Beograd i akciji recan fonda, prikupljeno je 200 kg limenki.

Belgrade Beer Fest je ušao u knjigu Denis Vilkoksa Think, kao jedinstven primer promocije gradova i država. Vilkoks je jedan od najvećih PR stručnjaka današnjice, bivši profesor i direktor Škole za novinarstvo i masovne komunikacije na Državnom univerzitetu San Hoze u Kaliforniji.

makonda-tracker