Mame i članovi porodica olimpijaca bile su na čajanci u P&G Domu, kući van kuće koja se nalazi u centralnom Londonu. Ovo je mesto gde P&G ispunjava svoje obećanje iz kampanje Hvala ti, Mama, služeći mame nekih od najboljih svetskih sportista tokom Olimpijskih igara 2012.
- Hteli smo da se mame u P&G Domu zabave i da osete duh Londona.Tokom ceremonije otvaranja shvatili smo da ništa nije važnije od kraljevske porodice, te smo pozvali dvojnike Vilijama i Kejt da nam se pridruže na čajanci i dočaraju nam londonsku kulturu – izjavio je tokom čajanke Fil Dankan, svetski dizajner.
P&G kampanja Hvala ti mama, deo je partnerstva sa Olimpijskim igrama u kojoj P&G naglašava da iza svakog fantastičnog sportiste stoji još fantastičnija mama. Hvala ti mama predstavlja najveću kampaniji tokom sto sedamdeset i pet godina duge istorije P&G-a. P&G brendovi podržavaju više od 150 sportista.
Hvala ti mama kampanja oživela je u javnosti još u aprilu mesecu, i trajaće od avgusta. P&G brendovi prodavali su se temetski u duhu Olimpijskih igara u čak više od 4 miliona prodavnica širom sveta. Kao deo kampanje, P&G je takođe uspeo da obezbedi 5 miliona dolara za podršku lokalnim programima za razvoj sporta iz dela prodaje i donacija od vodećih brendova kao što su Pampers®, Tide®, Gillette® i Pantene®.
Video snimak sa čajanke na kojoj su bili dvojnici kraljevskog para i mame olimpijaca možete pogledati na adresi http://isbx.it/ae9a6.