Lana Del Rej novo zaštitno lice brenda H&M

0
Lana Del Rej, jedna od trenutno najaktuelnijih američkih pevačica, sklopila je ugovor sa modnom kućom H&M o promociji jedne od narednih kolekcija.
Lana Del Rej, foto Profimedia
Lana Del Rej, foto Profimedia

Vlasnica hitova Blue Jeans, Video Games i drugih za kratko vreme nametnula se i kao ikona stila, te su iz kompanije H&M smatrali da bi bila idealni promoter njihove nove kolekcije.

Lana bi svoju prvu modnu kampanju trebalo da snimi u narednih nekoliko nedelja u Njujorku, izveštava britanski Vogue, međutim još uvek se ne zna kako će izgledati kolekcija koju će promovisati.

Pretpostavlja se da je H&M za nju namenio odeću u retro stilu, sličnu onoj koju pevačica i inače nosi, ali predstavnici za medije ovog brenda još nisu odali nikakve detalje o ovoj uzbudljivoj modno - muzičkoj saradnji, piše Index.

Tijana Radovanović

makonda-tracker