Nakon što je u finalnoj emisiji regionalnog rijeliti šoua Survivor zajedno sa FM grupom premijerno izvela najnoviji hit Italiana koji je za samo sedam dana na YouTube-u preslušan više od tri miliona puta i nakon što ju je jedan od najpopularnijih holivudskih selebriti blogera Perez Hilton ishvalio na svom blogu, hrvatska pevačica nije se uljuljkala u postojeće uspehe već i dalje naporno radi kako bi svojim fanovima ponovo priredila nesvakidašnja iznenađenja.
Osim što se sprema za snimanje spota na plaži Zrće, ona je ovih dana postala i zaštitino lice dečje multibrand prodavnice Children Salonn u zagrebačkoj Importanne galeriji. Reč je o multibrand prodavnici koja se nalazi u predivno uređenom prostoru u kom je smeštemo zastupništvo poznatih brendova poput: DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman , Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno prvi put pojavljuje na hrvatskom tržištu.
Osim odeće i obuće navedenih brandova u ponudi su i obuća brandova Replay, UGG i Naturino. U raznolikoj ponudi ove prodavnice, slavna pevačica pronašla je idelane odevne komade za svog četvoromesečnog sina Aleksandra Popovića.
Nikola Rumenić