Posle saradnje sa Valentinom, lice srpske modne agencije Forma viva prizeljkuje da radi i kampanje za Chanel, Calvin Klein i Karl Lagerfield. Po završetku karijere modela, volela bi da osnuje svoj brend odeće, cipela i nakita.
- Put do uspeha zahteva određeno vreme i zalaganje. Prva godina je godina internacionalnog plasmana, druga godina je rezervisana za naporan rad, a u trećoj se dešava zapaženi uspeh. Smatram da je pravilan izbor matične agencije jako važan. Zahvaljujući mojoj Forma vivi, i njihovoj saradnji sa velikim brojem svetskih modnih agencija poput IMG, NEXT, MARYLIN, DNA, VIVA , zapocela sam karijeru u inostranstvu i radila za brojne renomirane brendove.
Po čemu se to srpkinje izdvajaju od ostalih manekenki?
- Naše devojke prvenstveno svojom samouverenošću, harizmom, svojim stavom, fizičkim izgledom i obrazovanjem otkrivaju svetu tajnu svoje lepote. Stalni dolasci skauting direktora najuticajnijih svetskih agencija predstavljaju ćinjenicu koja je dokaz navedenoj tvrdnji. Moja matična agencija u junu, kao što to radi i tokom cele godine, ugostiće skauting direktore iz Njujorka, Pariza, Milana i drugih prestonica mode. Želela bih da pozovem mladiće i devojke koji bi želeli da se bave modelingom da dođu na kastinge 2. juna u Beogradu u 13 sati hotelu Holiday IN, Novom Sadu u 19 sati u Giardinu i istog dana u Zrenjaninu u 16h u Kulturnom centru, a 3. juna u Nišu u 19h u klubu Y.
Kakva je bila saradnja s Valentinom?
- Fantastična, uzivala sam radeći za brend Valentino. Profesionalan odnos i iskustvo koje sam stekla mnogo su mi pomogli u daljem radu. Valentino kreacije pronalaze sjajan način da izvuku najlepši deo žene i njene ženstvenosti. Svako stečeno iskustvo je dragoceno i predstavlja stepenik na usponu do samog vrha.