Spot je u podne prikazan premijerno na regionalnom MTV-iju, gde će biti eksluzivno emitovan narednih sedam dana, a od danas se može pogledati i na Jutjubu, ali isključivo preko zvaničnog kanala promoterske kuće Long Play, menadžmenta Bajage i Instruktora.
- Vreme je po zvuku možda jedna od tvrđih pesma na novom albumu, sa dobrim gitarskim rifovima i moćnim bubnjem. Sviram i usnu harmoniku na njenom početku, kao i na ostatku albuma. Pesma ukazuje na to da čovek mora biti svestan iskušenja svog vremena i onog koje tek dolazi - kaže njen autor Momčilo Bajagić.
Prema Bajaginim rečima, režiser hrvatski Žare Batinović u spotu je potpuno pogodio atmosferu i ušao u pesmu, čiji stihovi upozoravaju da biće kriza k’o trideset i neke, izgoreće sve šume, presušiće sve reke, odnosno biće manje para, a biće više smeća.
U spotu Vreme, koji je radila Batinovićeva produkcijska kuća Urban Jungle Film iz Splita, brzo se smenjuju slike današnjice u kojoj život teče normalno, sa prizorima napuštenih zgrada i propalih proizvodnih pogona, sa brojnim prašnjavim i odbačenim predmetima.
- Umrli predmeti i objekti iz ne tako dalekog vremena, praćeni slikom u kojoj i kolori isto tako umiru - objašnjava režiser Batinović ono što vidimo u spotu, i dodaje:
- Nažalost postajemo svjesni nekih vrijednosti tek kad ih izgubimo i sve šta nam ostaje su sjećanja na ta vremena. Ne znam šta je Bajaga imao u glavi kad je pisao pjesmu, ali mene je njeno slušanje vratilo u meni poznatu prošlost.
Pre svoje prve saradnje sa Bajagom i Instruktorima, Batinović ističe da je pregledao sve dosadašnje spotove beogradskog benda. I odmah je znao da će za Bajagu uraditi nešto potpuno drugačije, onako više art usmjeren spot.