Ovim dogovorom, Heineken će predstaviti jedinstvenu i inovativnu marketing kamapanju, kao podršku filmu Skyfall, koji je 23. deo kultnog serijala o Džejmsu Bondu, a šesti uzastopni u saradnji sa Heinekenom.
Poznati brend će u svojoj globalnoj kampanji imati mnogobrojne promotivne aktivnosti ,dok će glumac koji tumači lik Džejmsa Bonda, Danijel Krejg, po prvi put od kada saradnja traje, učestvovati i u marketinškoj kampanji Heinekena. Takođe, vezom sa društvenim mrežama Facebook i Google Heineken ima za cilj da podstakne promociju novog filma i među svojim potrošačima.
Ove godine se obeležava pedesetogodišnjica Bondovog postojanja, što izaziva veliko interesovanje za novi nastavak, Skyfall, koji je, u poslednjih nekoliko godina, jedan od filmova o kojima se najviše priča. Heineken kampanja će biti dostupna publici u svih 170 svetskih zemalja, u kojima je Heineken zastupljen.