Veran Matić: Priznanje za Bitku za bebe

1
U ime akcije Bitka za bebe, Veran Matić i Veljko Golubović primili su prvu nagradu u kategoriji humanitarnih projekata na kongresu WEBIT u Sofiji za najuspešniju digitalnu/web kampanju

Nagradu su na svečanoj dodeli u Sofiji primili Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92, i Veljko Golubović, kreativni direktor agencije Saatchi & Saatchi, koja je osmislila i postavila ovu akciju.

- Nagrađena je inovacija i rezultati te inovacije: web i fejsbuk stranicu postavili smo u središte kampanje. Ove platforme su usisavale iskustva i distribuirale priče medijima i zainteresovanoj publici. U isto vreme, obe platforme su bile i generatori za donatore i pravila se lista onih koji bi mogli biti humani i onih koji zaista pokazuju humanost. Ove platforme su, takođe, proizvodile empatiju i privrženost akciji, čineći od posetilaca dalje prenosioce i multiplikatore. Ove inovacije pomoći će da se ubuduće još efikasnije razvijaju humanitarne i socijalne akcije – izjavio je Veran Matić, predsednik Upravnog odbora Fonda B92.

- Nagrada je veoma bitna za shvatanje posebnosti interneta kao medija jer je dobijena za kampanju koja se potpuno oslanja na aktivno učešće ljudi, prepušta im inicijativu u razvoju ideje i daje im važnu ulogu u kreiranju komunikacije – rekao je Veljko Golubović.

Velika humanitarna akcija Bitka za bebe počela je 1. septembra, 2011. godine. Nakon nepuna dva meseca, prikupljena su sredstva za kupovinu 90 novih inkubatora. Prikupljanje sredstava za kupovinu 100 novih inkubatora za naše najmlađe i najugroženije sugrađane će biti najveći uspeh ove akcije. U ovoj bici, u kojoj se bore naši najmanji i najhrabriji borci, najveća nagrada je život.

Uspešna borba za ostvarivanje ovog važnog cilja kroz efikasno korišćenje digitalnih medija prepoznati su od strane stručnog žirija WEBIT-a.

Bitka za bebe je ideja dovoljno jaka da ujedini ljude, ideja koja je kod njih probudila osećanja i želju da se udruže u borbi za zajednički cilj. Na nagrađenom sajtu građani mogu da izaberu svoj vojnički rod i način na koji će uključiti u akciju. Regruti tako mogu da glasaju za kompanije koje smatraju društveno odgovornim i od kojih očekuju da pruže pomoć. Rođenim herojima i veteranima omogućeno je da svoje životne priče objave na sajtu. Bolničari prosleđuju informacije o svojim bolnicama, iskustvima u borbi i potrebama. Gerilski odredi mogu da sa sajta preuzmu materijale i izvedu akcije na ulici, a Vezisti šalju cirkularnu poštu pojedincima i kompanijama. Svaka kompanija koja donira inkubator postaje Kompanija Heroj. Svakoga dana sve više kompanija i pojedinaca staje u borbene redove i svojim doprinosom pomaže da u ovoj presudnoj bici naše bebe pobede.

makonda-tracker