Kampanju B GOOD finansira USAID preko Instituta za održive zajednice (ISC), a MTV je na svom kanalu i na društvenim mrežama sproveo kampanju u kojoj je više od trećine od 15.000 fanova poverenje dalo Katarini i Otvorenom klubu. Rezultati kampanje saopšteni su u prisustvu Katarine Vučetić i DJ-a Marka Milićevića Gramophonedzie, kao i u prisustvu predstavnika ISC-a.
Koordinator projekta Ninoslav Jovanović saopštio je da je MTV B GOOD društveno odgovorna kampanja realizovana kako bi se povezali mladi sa humanitarnim organizacijama u Srbiji pre svega redovnom upotrebom društvenih mreža. On je objasnio da su tokom leta organizacije naporno radile na promociji svojih B GOOD profila i zajedno sa MTV B GOOD dokazale kako intenzivnim kampanjama na društvenim mrežama može da se okupi veliki broj ljudi zainteresovanih za promene u društvu.
Katarina Vučetić izrazila je zadovoljstvo povodom uspeha u kampanji i dodala:
- Pokazali smo da društveni kapital koji svako od nas nosi, može da se prelije i u društveno odgovoran rad i da to može da se postigne uz malo truda, zahvaljujući društvenim mrežama. Uspela sam da ostvarim direktan kontakt sa svojim fanovima i društvene mreže su pomogle meni, koliko i ja njima. U ovakvim aktivnostima vidim budućnost društveno-korisnog rada.
U MTV B GOOD kampanji učestvovale su četiri poznate ličnosti od kojih je svaka odabrala po jednu organizaciju iz Srbije čije je ciljeve i aktivnosti podržavala tokom kampanje. Proslavljeni košarkaški as Vlade Divac je odabrao Fond Ana i Vlade Divac - HOD, glumica Sloboda Mićalović se opredelila za Društvo za zaštitu životne sredine Stara Planina, DJ Marko Milićević – Gramophonedzie je podržavao Klub Mladih Kraljeva, a model Katarina Vučetić se odlučila za Društvo za razvoj dece i mladih - Otvoreni Klub.