Mladost kao najbolji srpski brend

0
Na internacionalnom Chevroletovom evropskom takmičenju Matija Munjiža Petrović osvojio je treće mesto, a uz njega su sve vreme bili predstavnici novinarske reprezentacije Srbije: Snežana Dakić, Beba Dragić, Igor Todorović, Sonja Kovacs, Petar Janošević, Milica
foto: Story press
foto: Story press

Da su mladi talenti najbolji brend Srbije pokazao je i student Akademije umetnosti Matija Munjiža Petrović kada je povodom stogodišnjice automobilske kuće Chevrolet na panevropskom umetničkom takmičenju Mladi kreativni Chevrolet 2011, u Londonu primio nagradu za trećeplasiranu najbolju fotografiju. Odabranu ekipu urednika i novinara u Ujedinjeno Kraljevstvo pretprošlog četvrtka na put je ispred Chevroleta vodila marketing menadžer Andrea Stamenić gde su dodeljivane nagrade u kategorijama: moda, muzika, fotografija, video i vizuelne umetnosti.



Posebnu čast da na ovom internacionalnom umetničkom takmičenju bude predsednik žirija imao je čuveni modni kreator Igor Todorović koji je dodeljivao nagrade najboljim mladim dizajnerima, a kuriozitet partyja nakon dodele priznanja bio je i taj što su zvanice degustirale specijalitete Džejmija Olivera.

makonda-tracker