Popadići iz Boljeg života ponovo na setu

2
Popularni glumci Svetlana Bojković i Marko Nikolić 24 godine posle emitovanja prvih epizoda serije Bolji život našli su se ponovo u ulogama bračnog para Popadić.

U narodu prepoznatljivi bračni par Giga Moravac i Emilija u novoj reklami za lanac supermarketa Idea i nakon više od dve decenije nastavlja da se suočava sa društvenim problemima tražeći rešenje kako da uštede. Vodeći bitku sa neplaćenim računima Dragiša Popadić se preznojava u redu ispred kase, a rešenje za uštedu Emilija nalazi u Ideinim bonovima. Traženje rešenja za bolji život aktuelno je i danas, pa Emilija Popadić izlaz za već preopterećeni kućni budžet nalazi u kupovini u Idea extra i super prodavnicama gde za svaki račun preko 2.000, 4.000 ili 10.000 dinara, dobija poklon bon u iznosi od 200, 500 ili 1.000 dinara za kupovinu subotom ili nedeljom.

Koristeći kompletnu scenografiju sa snimanja serije, Marko Nikolić i Svetlana Bojković nove scene pod parolom Najveća ušteda svaki dan u duhu Boljeg života snimali su osim u čuvenom stanu Popadića i u prodavnici Idea Extra u Novom Beogradu. U savremenoj reklami ponovo su našle mesto pojedine scene i replike iz ove serije koje su već ušle u legendu. Za potrebe snimanja Ideine reklame glumac Marko Nikolić ponovo ima brkove i to iste one koje je u ulozi Gige Popadića nosio tokom snimanja poslednje sezone Boljeg života. Režiju za Ideinu reklamu potpisuje Mihailo Vukobratović koji je sa scenaristom Sinišom Pavićem sarađivao i prilikom snimanja same serije.  

Serija Bolji život premijerno je emitovana u periodu od 1987. do 1991. godine, nakon čega je više puta reprizirana. 

makonda-tracker