U dvadesetim i tridesetim godnama života nije se libila da pokaže obnaženo telo, a ostavljaja je bez daha mnoge muškarce od kojih je nekim pošlo za rukom da postanu njeni muževi. Zaljubljivala se, raskidala, udavala i razvodila ne mareći za glasine, a od nekog ko je sopstvenu trudnoću poistovetio sa bolešću, postala je strastveni borac za prava životinja. Iako je ušla u devetu deceniju, ostala je dosledna sebi i u širokom krugu zaobilazi plastične hirurge i tretmane botoksom ponosno pokazujući nove bore.
Sve do pojave glumice Brižit Bardo na velikom platnu holivudska produkcija je s visine gledala na evropsku kinematografiju. Nijedna žena nije bila dovoljno zanimljiva, glamurozna i seksepilna da bi skrenula pažnju vladara sedme umetnosti. Zanosna, plava, pravilnih crta lica, punih usana i sa pegicama na nosu zaludela je čitavu planetu. Konzervativno vaspitanje nije je sprečilo da se u ranoj mladosti ophodi liberal, ali ni da starost dočeka kao konzervativac.
Pravi primer za izreku "Život piše romane" jeste Brižit Bardo. Ona je imala samo 17 kada je htela da se uda za Rodžera Valdima. Roditelji su joj, međutim, branili, a ona je iz inata njima pokušala da se ubije. Kako u tome nije uspela, roditelji su popustili i dopustili joj udaju. Ipak, taj brak je trajao samo pet godina. Rastali su se jer su oboje varali.
Brižit Bardo na filmskom platnu je debitovala 1952. godine, u filmu Ludi od ljubavi. Prvu glavnu ulogu odigrala je u ostvarenju "La Lumiere d'en Face" 1956, a angažman u "En Effeuillant la Marguerite" sledeće godine osigurao joj je status seks simbola. Zahvaljujući Vadimu dobila je rolu koja joj je donela svetsku slavu i milionsku zaradu u filmu I bog stvori ženu. Ovo ostvarenje u potpunosti je promenilo dotadašnje poimanje seksa u sedmoj umetnosti, naročito nakon legendarne scene u kojoj Brižit igra bosonoga na stolu. Zahvaljujući svojim prvim ulogama ova zgodna Francuskinja stala je rame uz rame sa američkim seks simbolom Merilin Monro. Istovremeno, zahvaljujući ulogama u kojima je dominirao njen seksepil, poraslo je interesovanje holivudskih filmskih producenata za ostvarenja evropske kinematografije.
Samo dve godine nakon razvoda uplivala je u novi brak. Suprug je bio glumac Žak Šarijer. On bio taj koji ju je naterao da razmišlja u pravcu zasnivanja porodice. Tako je na svet došao sin Nikolas, a to dete, kako je jednom i sama izjavila, nikada nije volela i sa njim je imala skoro nikakav odnos. Isticala je i da je trudnoća nešto najgore što joj se desilo u životu.
Nekoliko puta je dete koje je nosila u stomaku nazivala malignim tumorom i "da je bolje da je rodila psa nego to dete".
Osam meseci nakon porođaja, na svoj 26. rođendan je sebi pokušala da oduzme život. Razlog je bio loš bračni života za Šarijerom. Tada dodatno dospeva u centar medijskog interesovanja. Nikolas je zbog svega toga rastao pored svog oca jer je sud tako odlučio.
Nastavak pročitajte na sledećoj strani...