U ovom nesvakidašnjem događaju koji je organizovala jedna od vodećih pivara na tržištu, Carlsberg Srbija, tokom dva dana testiranja, učestvovalo je ukupno 400 odabranih ljubitelja piva. Njihov zadatak je bio da po svom izboru izaberu ukus, boju i naziv prvog piva po želji potrošača kod nas.
Testiranje se vršilo u Čelarevu u prostorijama pivare Carlsberg Srbija. Na osnovu istraživanja koje je realizovala Ipsos Strategic Marketing prijavio se veliki broj zainteresovanih građana za učestvovanje u izboru, a 400 učesnika, muškaraca i žena koji su došli iz svih krajeva Srbije, selektovano je metodom slučajnog uzorka. Veselu atmoseferu je dodatno podgrejao radijski voditelj Dragan Ilić koji je zajedno sa učesnicima učestvovao u pronalaženju novog ukusa piva.
Ispitanici su izglasali novu vrstu Lav piva sa odabranim karakteristikama koje će uskoro biti lansirano na tržište. Poseban doprinos izboru novog LAV-a po sopstvenom ukusu su dali predstavnici udruženja potrošača, zaposlenih pivare, ali i predstavnici medija.