Stiven Džouns je još sredinom sedamdesetih godina prošlog veka doživeo prvi dodir sa londonskom modnom scenom. Tada je strit stajl prolazio kroz eksplozivnu eru, a on je bio student u prestižnoj St. Martins modnoj školi i završavao je praksu u slavnom Blitz salonu...
Prvi veliki posao bilo mu je dizajniranje linije šešira daleke 1979. godine za italijansku kuću Fiorucci. Već sledeće godine, Stiv Strejndž (vlasnik Blitza) sponzorisao je njegov prvi salon koji je otvoren u podrumu Covent Gardena.
Fenomenalni dizajni privlačili su najveća rokenrol, kraljevska i modna imena. Njegova "verna publika" postali su Boj Džordž, ali i princeza Dajana!
Njegove kreacije su bile nosive i vrlo moderne. Ekscentrik po prirodi - umeo je da se kreativno poigra sa svakom formom i osmisli luckaste, romantične ali i neobične, haute couture modele, piše Elle. Taj talenat i osećaj za auteničnu modu, koja pomera granice, danas su prepoznale Rijana, Dita fon Tiz, Mik Džeger, ali i red kraljevskih princeza.
Među prvim dizajnerima koji su ga kontakirali za saradnju bile su Rei Kavakubo i Vivijen Vestvud, dok već neko vreme on spada u ključne i standardne članove Dior tima. Ni Marija Gracija Kjuri nije se odrekla njegove kreativnosti! Pored Diora, Stivena su često angažovale kuće Balensijaga, Lanvin, Karl Lagerfeld, Kom de Garson, Mark Džejkobs, Žan Pol Gotje...
Inače, Stiven nije samo majstor šešira koji je učestvovao i u kampanjama za Dior parfeme, Ninu Riči, Lenkom i Loreal. On je osmislio i nekoliko kostima za Kiru Najtli u "Atonementu", zatim Kejt Blanšet u "Elizabeth: The Golden Age" i Odri Tatu u "Coco Avant Chanel", kao i nekoliko modela za turneju Madone, Alison Goldfrap i Grejs Džouns.