nije joj jednostavno

Volim svoju zemlju i žao mi je što ovo moram da kažem: Katarina Radivojević kroz suze otkrila zbog čega je napustila Srbiju

2

Dok je u jednoj emisiji pričala o razlozima svog preseljenja u Ameriku, jedna od najpopularnijih srpskih glumica nije uspela da zadrži suze.

foto: Youtube Printscreen
foto: Youtube Printscreen

 

Katarina Radivojević, glumica koju smo upoznali u seriji Policajac s Petlovog brda, zaljubili se u nju gledajući film Zona Zamfirova i sačuvali mesto za nju u svom srcu nakon gledanja filma Čarlston za Ognjenku, jedna je od najboljih i najlepših domaćih umetnica.

 

Šarmantna Katarina, međutim, već nekoliko godina ne živi u našoj zemlji, pa je prava poslastica za njene obožavaoce bio njen povratak i rad na seriji Ubice mog oca. Kako je kroz suze otkrila u emisiji Diskurs, ona je imala krupan razlog da napusti Srbiju.

 

Nisam ga prijavila nego sam odmah otišla: I Katarina Radivojević pretrpela nasilje

 

Naime, nakon što se na Festu 2009. godine pojavio film Morfijum, Radivojevićeva se našla u centru pažnje domaćih medija isključivo zbog činjenice da je u ovom ostvarenju obnažena.

 

foto: Youtube Printscreen

- To je film koji je koštao deset miliona evra, da se razumemo, koji ima veliku estetsku i umetničku vrednost. Ne znam šta da kažem, vrlo sam razočarana i to je jedan od razloga zbog kojih ne želim da živim i radim u ovoj zemlji - izjavila je Katarina i pustila suze.

 

- Iako je moja, iako je volim, jako mi je žao što to moram da kažem, ali je tako. Ja sam, zapravo, nakon toga poželela da odem. I da se možda nikad više ne vratim. Ali se vraćam zbog porodice, zbog prijatelja. Ja sam ovde živela do svoje tridesete godine i nije mi to jednostavno. Ali položaj umetnika u našoj zemlji danas je, za mene, zastrašujući. Nije težak, nego je zastrašujući. Na šta glumci pristaju, šta rade, meni je njih žao. Ali jasno mi je da tako moraju, pogotovo ako imaju porodicu. Određene produkcije su upravo iz te nemaštine došle do određenih uspeha, kreirajući serije i svoje projekte, zapravo, na izrabljivanju pojedinih umetnika, ne plaćajući ih. I tako… Meni je to, pre svega, bolno i strašno i ne bih volela sada da tu priču nastavljamo - završila je.

 

makonda-tracker