Intervju

Goran Bogdan: Što sam stariji sve sam namćorastiji

0
Goran Bogdan, glumac u TV seriji Poslednji panteri, otkriva šta za njega predstavlja rad na ovom projektu, na kojin način bira uloge, ali i da li mu prija status medijske zvezde.
Goran Bogdan, foto: Promo
Goran Bogdan, foto: Promo


To je bilo kao dobitak na lotou. Lepo je to sve, nekako vas razmazi, u dobrom smislu. Ali na kraju krajeva, u srži je isto kad radite ovde i kad radite negde drugde, pogotovo naš deo koji smo snimali u Srbiji, sve su to bili domaći ljudi.

Milan Čelik

On je dosta mračan i zatvoren, samostalan, sa puno unutarnjih previranja. Cilj mu je samo da zaštiti brata, to je jedino što mu je u životu ostalo. Na prvu loptu bi se reklo da je neki fajter, da je snažan i poduzetan, ali kad se malo zagrebe ispod površine, vidi se da je čak  izgubljeniji od drugih.




Normalno da jesam, samo koliko se sećam ja sam više bio žandar. Ali sigurno je bilo koketiranja i sa ovim drugim, svi smo mi i lopovi i žandari unutar sebe.

Poslednjih pantera

Fantastična. Svi hvale srpski deo ekipe, producenta Anđelku Vlaisavljević. Sa mnom su glumci Marko Janketić, Bojan Žirović, Boris Isaković. Mi smo bili  i u Londonu i u Marseju i u Crnoj Gori. Mislim da je srpska ekipa  držala najveći standard profesionalnosti, a pored toga je imala i neku toplotu ljudsku, tako da je snimanje u Beogradu, po meni,  bilo najlepše.




Sa Samantom Morton sam imao dosta scena, povezani smo po scenariju. Sa Taharom Rahimom i Džonom Hartom ne, ali smo se družili. Oni su svi odlični, normalni, veliki profesionalci, dragi ljudi, jednostavni. Oduševio me je njihov pristup radu, koliko su predani, nisu bez vraga tu gde jesu, to je jako zasluženo




Nemam neku recepturu, jednostavno treba nešto da mi se potrefi. Međutim, čini mi se što sam stariji sve sam namćorastiji. Kad sam bio mlađi smatrao sam da mogu svojim entuzijazmom opravdati i neke rupe. Sada sam puno oprezniji.


Svinjari

To je nešto specifično. Reditelj Ivan Livaković i ja smo prijatelji još sa akademije, mislim da sam glumio u svim njegovim filmskim vežbama od prve godine studija. Ono što on radi je jedan meta filmski jezik, ne znam s kim bih ga uporedio, možda bi to bio Gaspar Noe, još i luđe. To nekada uspe, nekada ne, dosta je brutalno, specifično.




Lako je reći da su to materijalni razlozi, nužnost za naša tržišta, ali ja mislim da je to geneološka nužnost, da smo mi neodvojivi jedni od drugih, uprkos nekim političkim previranjima. Mi gravitiramo jedni drugima, mi smo u najpozitivnijem smislu reči osuđeni jedni na druge. Šta god da se forsiralo sa političke strane, mi ćemo uvek da se vraćamo jedni drugima, kao neki magneti. Koprodukcije su logične pogotovo na umetničkom nivou, jer smo mi umetnici i u Hrvatskoj i u Srbiji kao neka ugrožena vrsta, kao beloglavi supovi,  i to udruživanje nam daje neku veću šansu za preživljavanje.



Apsolutno. Upravo danas počinjem rad na novoj predstavi Pad, po tekstu i u režiji Milana Kuspahića u Zagrebačkom kazalištu mladih.




Izbegavam to. Ima me u šarenim magazinima, ali nije nikada do mene, ja nastojim to minimalizirati koliko mogu, malo sam čak i alergičan, ali eto, nekad se zalomi.
makonda-tracker