Nakon smrti legendarnog dizajnera, neki su rešili da se još malo okoriste njegovom slavom
Iako mačka Karla Lagerfelda, nedavno preminulog modnog dizajnera, najverovatnije ipak neće naslediti ništa od velike svote novca svog preminulog vlasnika, ipak je "izdala" novu kolekciju #RIPDaddy posvećenu poznatom dizajneru.
Kolekcija odeće i modnih dodataka #RIPDaddy posvećena je Lagerfeldu, a sve što se zaradi od nove linije biće donirano skloništu za napuštene životinje u Kaliforniji.
Ceo asortiman odeće i modnih dodataka ilustrovala je Monika Smajli, koja je sama izradila logotip dnevnika Šupet. Logo čini mačka Šupet sa crnim šalom i sa Karlovom zaštitnom kragnom oko vrata i velikim tamnim naočarima. Naime, pokojni Karl od javnosti nikad nije skrivao koliko voli svoju ljubimicu Šupet i rado je s njom pozirao, iako je oduvek bio veći ljubitelj pasa.
- Ovo je sad moja maca. Neću ti je više nikad vratiti - rekao je Lagerfild davne 2011. godine dobrom prijatelju Batistu Đabikoniju koji mu je na neko vreme poverio na čuvanje.
- Mi komuniciramo samo pogledima. Da mi zakoni to dopuštaju, oženio bih je. Preterujemo sa maženjem i četkanjem. Ima nekoliko ličnih sluškinja. Nikad nije sama kad me nema. Čak i kad spava, neko je uvek u blizini. Ona je kao šik dama - rekao je jednom prilikom Karl.
Zato nije nimalo čudno što je posle njegove smrti, upravo ona postala prvi kandidat za nasleđivanje njegovog bogatstva. Procenjeno je da bi u njene šape moglo otići više od tri milijarde dolara, ali izgleda da njegova ljubimica ipak neće postati toliko bogata.
Šupet je popularna i na društvenim mrežama pa tako ima i svoj profil na Instagramu na kome je trenutno prati više od 303.000 ljudi, dok broj njenih obožavatelja svakog dana sve više raste.
Modni dizajner Karl Lagerfeld umro je 19. februara u 86. godini posle duge i teške borbe sa rakom.