In shopping we trust
Kada kupujem, to su stvari koje mi se mnogo dopadaju. Uvek mi je važniji kvalitet od kvantiteta i često se zapitam da li mi se neka stvar dopada samo zato što je u trendu ili bih mogla da je nosim i sledeće sezone. Nekoliko puta kupila sam sezonske stvari i tada naučila šta je to u šta treba uložiti, a šta treba zaobići. Kupovinu smatram delom posla, moji čitaoci očekuju da vide kako poneti novu Dolce & Gabbana torbu, ili kako da upare taj čuveni Balmain sako. Preporučujem isključivo stvari koje mi se dopadnu i za koje smatram da su vredne novca, sve ostalo što ne prođe kod mene tu „kontrolu kvaliteta“ nikada se ne objavi na blogu. Ranije sam se na neki način izvinjavala što volim modu, rado kupujem nove komade i pokazujem ih, ali onda sam shvatila kako bez toga koncept mog posla ne bi imao smisla.
Moda bez milosti
Neverovatno je koliko određeni modni komadi koštaju, ali još je neverovatnije da modne kuće kao sto su Chanel, Louis Vuitton i Dior podižu cene dva puta godišnje kako bi zadržale neku nedostižnost. Kada je Louis Vuitton promenio kreativnog direktora, odlučili su da skoro udvostruče cene kako bi brend bio što ekskluzivniji. Ipak, bez obzira na astronomske cene, liste čekanja su dugačke, nisam sigurna mogu li ovo da opravdam, pogotovo ako uz višu cenu ne dolazi i bolji kvalitet ili makar bolji imidž brenda.
Nastavak na sledećoj strani.